امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74018
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 23 آذر 1396 - 13:30 | | ارسال توسط :

نیروهای انقلابی و ارزشی باید میدان‌دار عرصه فرهنگ باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه باید جریان انقلابی و ارزشی در برابر جریان متکی و وابسته به غرب تقویت شود، گفت: لازم است نیروهای انقلابی و ارزشی میدان‌دار عرصه فرهنگ باشند

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از مسؤولان فرهنگی، با اشاره به اهمیت اتحاد و انسجام جبهه انقلاب اسلامی در برابر بدخواهان انقلاب و نظام، اظهار کرد: باید جریان انقلابی و ارزشی در برابر جریان متکی و وابسته به غرب تقویت شود.

وی افزود: در جبهه کسانی که متمایل به غرب هستند مرتبه‌های مختلفی وجود دارد؛ شماری در غفلت به سر می‌برند و قابل ترحم، شماری فریب خورده‌اند و نیازمند آگاهی و شماری گرفتار بوده و محتاج تألیف قلوب هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: اما برخی افراد عقده‌ای و کینه‌ای بوده و فرصت‌طلب هستند و اگر زمینه و فضای مناسبی بیابند به میدان می‌آیند و ضربه می‌زنند که باید همواره مراقب آنان و ترفندها و شگردهایشان بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد این گروه از افراد می‌فرمایند: «بعضی‌شان مدتی را ترسیدند کنار رفتند و خود را مخفی کردند بعدها که فرصتی برایشان پیش آمد از لاک خود بیرون خزیده‌اند خیال می‌کنند که فرصتی هست».

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: رهبری می‌فرمایند: «این‌ها بعد آفتابی به تنشان خورد خیال می‌کنند که الآن میدانی است که بتوانند نیش بزنند وارد میدان می‌شوند منتها مارگونه. هدف این‌ها این است که وحدت ملی را تخریب کنند و این اتحاد عمومی ملت را بگیرند، مرتب حرف‌هایی می‌زنند و کارهایی کنند که این‌طور احساس بشود که تشنج عظیم سیاسی وجود دارد، البته همه این‌ها بیگانه نیستند اما بعضی چرا».

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب درباره رویکرد جبهه انقلابی و ارزشی و نیز جبهه وابسته به غرب در مسائل فرهنگی، دینی، سیاسی و اجتماعی مربوط به نظام اسلامی و مردم انقلابی روشنگری‌های های فراوانی کرده‌اند.

وی ادامه داد: باید به تحلیل خردمندانه این سخنان حکیمانه و واقع‌بینانه پرداخت؛ چراکه این رهنمودها راهگشای شبهه‌ها و ابهام‌ها هستند./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.