امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67448
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 19 مهر 1396 - 19:13 | | ارسال توسط :

هجمه‌هایی فرهنگی و اجتماعی برای جوانان/ مدرسه را دریابیم

حداد عادل به تبیین هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمن که برای مقابله با انقلاب ویژه جوانان طراحی شده است اشاره و عنوان کرد: مدارس را دریابید که مهد تعلیم و تربیت برپایه پیشرفت و عزت‌مندی کشور است.

به گزارش بابل نوین، غلامعلی حداد عادل، امروز ۱۹ مهرماه، با حضور در دومین اجلاس دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: به موازات رشد و پیشرفت در کشورمان دشمن نیز فعالیت‌های خود را در مخالفت با انقلاب توسعه داده است.

وی با بیان اینکه دشمن برای براندازی انقلاب از راههای مختلف وارد شده است و جبهه پهناور، متنوع و پیچیده‌ای را تنظیم کرده است اظهار کرد: اگر پای انقلاب بایستیم و از آن حراست کنیم موفق خواهیم بود اما اگر به راحتی و عیش خود را عادت دهیم بر سر ما همان خواهد آمد که بر سر اقوام پیشین آمده است و این همان سنت الهی است.

وی به تبیین راههای مقابله دشمن با انقلاب و تلاش برای تضعیف آن پرداخت و گفت: دشمن از راههای فکری و فرهنگی در صدد براندازی نظام است چرا که دریافته قدرت انقلاب در پشتیبانی مردم از نظام است چرا که نظام دینی و مردم متدین هستند.اعتقادات دینی حلقه اتصال و منشا و مبدا پیروزی انقلاب اسلامی است و دشمن در صدد است به تضعیف اعتقادات دینی بپردازد و این مهم را از طریق فیلم، کتاب، مجله، رسانه‌های مجازی و نوین دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: هجمه‌ای که امروز به دین وارد می‌شود صدها برابر پیش از انقلاب است تا در دل جوانان مسلمان ایرانی شک و تردید ایجاد شود.

وی از دیگر راههای مقابله دشمن با انقلاب را گسترش مفاسد اخلاقی خواند و گفت: دشمن دامن زدن به غرایض جنسی جوانان را در دستور کار خود قرار داده چرا که بیش از آنکه از تجهیزات نظامی ما بهراسد از جوانان ما و امثال شهید حججی‌ها می‌ترسد.دشمن از جوانانی که انقلاب می‌آفریند و در جبهه‌ها از کیان کشور خود دفاع می‌کنند می‌هراسد بنابراین سعی می‌کند اعتقادات آنان را که سبب بروز چنین رفتارهای مدافعانه‌ای می‌شود بازی کند.

وی ادامه داد: دشمن در صدد است تا سبک زندگی فاسد را جایگزین سبک زندگی اسلامی کند تا تعالی و تحکیم خانواده‌های ایرانی را مورد آسیب قرار دهد و به این ترتیب آسیب‌های اجتماعی را در جامعه بیش از پیش کند.

حداد عادل در تبیین راههای مقابله دشمن با انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: از بین بردن مشروعیت نظام و بد بین کردن مردم به اساس نظام و مدیران و مسئولان از جمله این راهکارها است که این هدف با دروغ پردازی و شایعه پراکنی و نسبت دادن آن به مسئولان بالا رتبه نظام دنبال می‌شود.

وی به ایجاد اختلاف بین مردم اشاره و اظهار کرد: دشمن در صدد است بین شیعه و سنی، بین ترک و فارس، بین کرد و غیر کرد، اختلاف ایجاد کند تا جامعه را ملتهب و مردم را در برابر یکدیگر قرار دهد. مقابله با این فتنه دشمن بصیرت، آگاهی و همبستگی ملی را می‌طلبد.

حداد عادل با تاکید بر اینکه دشمن به مبارزه علمی با نظام جمهوری اسلامی پرداخته است تا این نظام از کارآمدی لازم برخوردار نباشد تصریح کرد: دشمن این هدف را با تحریم‌های اقتصادی به پیش می‌‌برد تا کشور را به لحاظ اقتصادی از درون ضعیف کند و آن را ناکارآمد جلوه دهد

حداد عادل خطاب به اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: تک تک شما باید خودتان را برای ورود به جبهه آماده کنید این گوهر به دست آمده باید با خودآگاهی و بصیرت حفظ شود. لازمه این امر آن است که فریب تبلیغات رسانه‌ای دشمن را نخوریم و در میدان آنان بازی نکنیم.شما باید دشمن را بشناسید و بدانید که آنان در عمل به شعارهای به ظاهر زیبایشان پایبند نیستند و دنیا زیر باز ظلم آنها است.

حداد عادل ادامه داد: به کشورهای که زیر سلطه غرب رفته‌اند بنگرید تا ببینید آیا به عزت رسیده‌اند یا خیر. وظیفه ما ادامه راه امام(ره) و شهیدان و اطاعت از مقام معظم رهبری با ایمان، تقوا، بصیرت و به کار بستن همت برای آبادانی کشور است.

حداد عادل از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خواست تا مدرسه را اساس کار خود قرار دهند و گفت: هر یک از شما چراغ روشنی باشید برای حفظ نسل آینده چرا که تعلیم و تربیت مهمترین جز برای داشتن کشوری متعالی و پیشرفته است و لازمه این امر شروع فعالیت از مدرسه‌ها است./ص

ایکنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.