امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 84122
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 28 مهر 1397 - 16:56 | | ارسال توسط :

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۲ هزار تومان/ سکه با ثبات قیمت مواجه است

به گزارش بابل نوین، محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا بازار با ثبات نسبی همراه بوده و نوسانات موجود  بسیار اندک گزارش می شود. وی افزود: قیمت سکه در روزهای ابتدایی هفته به سمت نرخ واقعی خود بازگشته و معتقدیم شیب ملایم کاهش قیمت، بسیار مناسب و طبیعی […]

به گزارش بابل نوین، محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا بازار با ثبات نسبی همراه بوده و نوسانات موجود  بسیار اندک گزارش می شود.

وی افزود: قیمت سکه در روزهای ابتدایی هفته به سمت نرخ واقعی خود بازگشته و معتقدیم شیب ملایم کاهش قیمت، بسیار مناسب و طبیعی است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: بر همین اساس نرخ خرید و فروش سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون ۱۶۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی با قیمت ۶۷۰ هزار تومان معامله می‌شوند.

وی در پایان بیان کرد: همچنین هر مثقال طلا که معیار اصلی برای فروش طلاست ۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان گزارش شده که در نهایت هر گرم طلای ۱۸ عیار کار نشده به قیمت ۴۰۲ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش شده است.

 همچنین گزارش های  میدانی خبر می‌دهد تب و تاب خرید دینار در بازار ارز بسیار بالا گرفته و هر ۱ هزار دینار با قیمت ۱۳ هزار تومانی معامله می‌شود که در نتیجه هر دینار ۱۳ تومان رقم خورده است.
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۲ هزار تومان/ سکه با ثبات قیمت مواجه است
/باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.