امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70162
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 22 آبان 1396 - 16:22 | | ارسال توسط :

هماهنگی سازمان بسیج برای خدمت‌رسانی بهتر بسیجیان به زلزله زدگان/ اعزام گروه‌های مشاوره و مددکاری به مناطق آسیب‌دیده از سوی این سازمان

جانشین مسئول بسیج جامعه زنان از انجام هماهنگی و توصیه‌های لازم جهت امدادرسانی و ساماندهی بسیجیان به زلزله زدگان و اعزام گروه های مشاوره و مددکاری به مناطق آسیب‌دیده از سوی این سازمان خبر داد.

به گزارش بابل نوین،مینا بیابانی جانشین مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اظهار تأسف از وقوع زلزله در غرب کشور در خصوص اقدامات این سازمان در مناطق حادثه‌ دیده گفت: بسیج جامعه زنان از صبح حادثه با مسئولین بسیج زنان کرمانشاه و ایلام تماس تلفنی داشتند.

بیابانی ادامه داد: این سازمان در تماس با مسئولین این استان‌ها توصیه‌ها و راهکارهای لازم برای خدمت‌رسانی بهتر،ساماندهی بسیجیان و جمع کمک‌ها و لوازم مورد نیاز آسیب‌دیدگان را مطرح کرد.

وی افزود: همچنین در تماس با مسئولین بسیج زنان استان‌های آذربایجانی غربی، شرقی و همدان نیز در ساماندهی بسیجیان برای کمک‌های نقدی از این استان‌ها و امدادرسانی بسیجیان تأکید شده است.

جانشین مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به اقدام این سازمان برای اعزام گروه‌های مشاوره به مناطق حادثه دیده اظهار کرد: سازمان بسیج کشور گروه‌های مشاوره و مددکاری را به مناطق آسیب‌دیده اعزام خواهد کرد.

بیابانی با اشاره به اعزام برخی از مصدومان از بیمارستان‌های شهرستان سرپل ذهاب به قصرشیرین تصریح کرد: به دلیل عدم توانایی در خدمت‌رسانی برخی بیمارستان‌ها در شهرستان سرپل ذهاب تعدادی از مصدومان با هماهنگی فرماندهی سپاه و مسئول بسیج زنان کشور به بیمارستان مجروحین قصرشیرین اعزام شدند.

منبع:فارس

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.