امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25942
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, علم و سلامت, گالری عکس, گزارش تصویری, ورزشی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1395 - 1:27 | | ارسال توسط :

همایش بزرگ دوچرخه سواری در بابل

با حضور شهروندان و مسئولان بابلی همایش بزرگ دوچرخه سواری در بابل برگزارشد.

اصلی دوچرخه سواری۱

به گزارش بابل نوین، با مشارکت شورای اسلامی شهر بابل و شهرداری و به پیشنهاد جمعی از پزشکان این شهر همایش بزرگ دوچرخه سواری در بابل برگزار شد.

در حاشیه این همایش علی شکری‌پور سخنگو و رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بابل با تاکید بر اینکه ورزش برای سلامتی روح و جسم هردو مفید است اظهار کرد: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بابل به دنبال ایجاد و فضا سازی برای برگزاری این گونه همایش ها جهت ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در امورات روزمره زندگی است .

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری شهردار، دیگر اعضای شورای شهر و سایر مسئولین مربوط به امر ورزش و سلامت شهر بتوانیم فضاهای ورزشی را در سطح شهرستان افزایش و رونق ببخشیم و سرانه ورزشی شهر را از مقدار موجود به مقدار مطلوب افزایش دهیم.

گفتنی است این همایش با حضور مسئولین و علاقه‌مندان به سلامتی و ورزش از ساعت ۹ صبح آغاز و در مدت نیم ساعت فاصله۶ کیلومتری میدان ولایت(باغ ملی) تا میدان حمزه کلا و بلعکس را شرکت کنندگان رکاب زدند و در پایان با صبجانه از حاضرین پذیرایی شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.