امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19709
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 05 آذر 1394 - 23:44 | | ارسال توسط :

همایش شکوه ایستادگی و ولایتمداری بسیجیان شهرستان بابل برگزارشد/تصاویر

همایش شکوه ایستادگی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با حضور حماسی سربازان ولایت این شهرستان برگزار شد.

روز بسیج بابل۹۴ (۹)

به گزارش بابل نوین، اجتماع ولایتمداران بسیجی بابل با عنوان “همایش ایستادگی” در صبح‌گاه ناحیه مقاومت این شهرستان با حضور پرُ رنگ بسیجیان برگزار شد.

در ابتدا این همایش همراه با برگزاری مراسم احترام به یادمان شهدا مراسم سان از نیروهای حاضر در میدان انجام شدو سپس پرچم ایران اسلامی همراه با سرود ملی به احتزاز در آمد.

در ادامه سرود حماسی رهروان ولایت توسط بسیجیان حاضر در میدان هم خوانی شد و سپس ورزشکاران بسیجی رزمی کار با حرکات هماهنگ رزمی آمادگی خود را در عرصه دفاع ازمیهن اسلامی نشان دادند، در پایان این بخش برنامه به نوجوان بسیجی نمونه ورزشکار ابوالفضل براری که رتبه سوم آسیا را در کاراته کسب کرد جایزه ای به همت فرهنگی سپاه ناحیه مقاومت توسط امام جمعه شهرستان بابل اهدا شد.

محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل به عنوان میزبان این برناممه ضمن تشکر از حضور حماسی بسیجیان همیشه درصحنه، ولایتمداری و ایستادگی بسیجیان را رمز موفقیت ایران اسلامی در همه عرصه‌های بین‌المللی خواند وبا بازخوانی شعارهای حماسی میدان رزم دفاع مقدس افزود:امروز عهد و پیمانی دوباره با ولایت فقیه و رهبر انقلاب خواهیم بست و مانند همیشه باقطره قطره خون خویش بر آن پایبند خواهیم بود.

در پایان این همایش حجت الاسلام حسن(مجتبی) روحانی با بزرگ خواندن حضور بسیجیان در همایش ایستادگی بر ولایت مداری و استکبارستیزی بسیجیان تأکید کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.