امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63525
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 22 مرداد 1396 - 10:38 | | ارسال توسط :

“همراه سرا” در بیمارستان روحانی بابل احداث می شود

مدیر بیمارستان روحانی بابل گفت: "همراه سرا" در بیمارستان روحانی بابل احداث می شود.

به گزارش بابل نوین، محسن قائمی در نشست خبری و مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بابل اظهار کرد: بیمارستان روحانی دارای ۵۱۱ تخت بیمارستانی است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان روحانی بابل با ۱۳ بخش بستری و ۶ هزار مترمربع زیربنا رتبه بزرگترین بیمارستان شمال کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: این بیمارستان با سه سالن کنفرانس پیشرفته در حدود ۹ سال به بیماران استان مازندران خدمات دهی می کند و اکنون ضریب اشغال تخت icu در این بیمارستان بیش از ۹۶درصد است.

مدیر بیمارستان روحانی بابل در آماری تفکیکی در رابطه با این بیمارستان در طول تیرماه سال ۹۵ تا تیرماه سال ۹۶ گفت: ۳۱۲ هزار نفر در طول یک سال به این بیمارستان مراجعه کردند.

قائمی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد مراجعه بیماران خارج از بابل است، افزود: سه هزار و ۸۳۸ بیمار به صورت اورژانسی در طول این یک سال به بیمارستان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه حدود هزار فوتی در طول یکسال به دلایل مختلف در این بیمارستان صورت گرفت، افزود: ۱۹ هزار و ۸۸۲ فیزیوتراپی، ۳ هزار و ۸۸۰ آندوسکوپی، دو هزار و ۷۰۰ مادر برای زایمان طبیعی و سزارین، ۴ هزار و ۴۷۰ آنژیوگرافی، هزار و ۱۰ مورد آنژیوپلاستی، ۸۸۰ مورد جراحی قلب باز در طول این یکسال خدمات دهی شد.

قائمی با بیان اینکه به دنبال ساخت همراه سرا برای همراهان بیماران هستیم، افزود: ساخت این همراه سرا نیازمند ورود خیران است./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.