امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50556
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 13 اسفند 1395 - 13:15 | | ارسال توسط :

همکاری ۵ هزار دانش‎آموز مازندرانی با منابع طبیعی

به گزارش بابل نوین، سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در قالب انعقاد تفاهمنامه بین آموزش و پرورش و منابع طبیعی، ۵ هزار دانش‎آموز مازندرانی به عنوان همیار منابع طبیعی با این اداره‎کل همکاری می کنند. وی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف نهاد آموزش و پرورش آموختن زندگی به جامعه هدف است، […]

به گزارش بابل نوین، سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در قالب انعقاد تفاهمنامه بین آموزش و پرورش و منابع طبیعی، ۵ هزار دانشآموز مازندرانی به عنوان همیار منابع طبیعی با این ادارهکل همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف نهاد آموزش و پرورش آموختن زندگی به جامعه هدف است، افزود: دانش آموزان باید با طبیعت و حفظ منابع طبیعی آشنا شوند زیرا طبیعت منبع بزرگی برای توسعه و رشد کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانستن، آموزش برای زندگی کردن، تکامل جسمانی و دانش و آموزش برای زندگی مسالمت‌آمیز چهار شعار و جهت‌گیری اصلی در آموزش و پرورش است.

قاسمی افزود : از نظر آموزشی، حقوقی، عقلانی و شرعی موظفیم از داده‌ها و منابع و سرمایه‌های طبیعی با تمام وجود حفاظت کنیم.

بابایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری نیز با بیان اینکه ۳ میلیون اصله نهال جنگلی در مازندران تولید شد. گفت: از این تعداد، یک میلیون اصله نهال در این اداره و مابقی توسط مدیران طرح های جنگلداری تولید شد.

وی به توزیع ۵۰۰ هزار اصله نهال امسال در استان اشاره کرد و افزود: ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار اصله نهال نیز در هفته منابع طبیعی توزیع می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.