امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 17144
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار برگزیده اصلی, سخن سردبیر, فرهنگ و هنر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 26 شهریور 1394 - 9:52 | | ارسال توسط :

هنرمندان تفرشی در بابل + عکس

به گزارش خبرنگار بابل نومه : هم اکنون جمعی از هنرمندان شهرستان تفرش از استان مرکزی جهت تبادلات فرهنگی و هنری با هنرمندان شهرستان بابل وبخش بندپی وارد شهرستان بابل شدند. مراسم استقبال از حضور این هنرمندان در محل سالن همایشهای شورای اسلامی شهر بابل در حال برگزاری است . گفتنی است ریاست ادارۀ فرهنگ […]

تفرش۱۱۱

به گزارش خبرنگار بابل نومه : هم اکنون جمعی از هنرمندان شهرستان تفرش از استان مرکزی جهت تبادلات فرهنگی و هنری با هنرمندان شهرستان بابل وبخش بندپی وارد شهرستان بابل شدند.

مراسم استقبال از حضور این هنرمندان در محل سالن همایشهای شورای اسلامی شهر بابل در حال برگزاری است .

گفتنی است ریاست ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال عرض خیرمقدم وگزارش حضور هنرمندان بابلی در هفته گذشته در تفرش و برنامه های بازدید هنرمندان تفرشی در طول سه روز در بابل و بابلسر می باشد که در ادامه برنامه های فرهنگی و هنری خاص این اردوی فرهنگی هنری بازدید از مکانهای تاریخی و فرهنگی هنری بهمراه برگزاری نشستهای تخصصی هنری بین هنرمندان دو شهرستان خواهد بود.

در پایان این نکته قابل توجه است که شهردار بابل، ریاست اداره ارشاد اسلامی بابل و تفرش، معاون اداره کل ارشاد اسلامی مازندران و تنی چند از فرهیختگان و هنرمندان بابلی و تفرشی بهمراه اصحاب رسانه در این مراسم حضور دارند.

تفرش۳ تفرش۵ (۱) تفرش۵ (۲)

تفرش۲

 

/پایان خبر/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.