امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57062
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1396 - 14:08 | | ارسال توسط :

هیچ‌‌گونه نگاه سیاسى در تایید صلاحیت انتخابات شوراى شهر اعمال نشده/ برگزارى انتخابات الکترونیک در ١٩ نقطه تهران

به گزارش بابل نوین، علیرضا رحیمى رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراى شهر استان تهران در همایش مجریان و بازرسان انتخابات در استان تهران که امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کاندیدایی حتى یک نفر هم در انتخابات شورا‌ها براى هیات نظارت تفاوتى نداشت و تنها قانون در تایید […]

به گزارش بابل نوین، علیرضا رحیمى رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراى شهر استان تهران در همایش مجریان و بازرسان انتخابات در استان تهران که امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کاندیدایی حتى یک نفر هم در انتخابات شورا‌ها براى هیات نظارت تفاوتى نداشت و تنها قانون در تایید صلاحیت‌ها اعمال شد.

وى افزود: شان بازرسى و نظارت یک اقدام قضایی است، همه کارگزاران انتخابات از جنس نظام جمهورى اسلامى هستیم و باید از راى مردم حراست و حفاظت کنیم.

رحیمى با اشاره به حساسیت بحث نظارت در روز انتخابات تصریح کرد: حساس‌ترین بخش انتخابات نظارت بر اجراى روز راى گیرى است و ممکن است تخلف در صندوق راى باشد ولى نباید از تخلفات گذشت و با حفظ اخلاق ارامش را باید به شعب بازگرداند.

وى در ادامه تصریح کرد: در این مدت با خلاءهایی روبه رو شدیم و درخواست کردیم بعد از انتخابات همه مجریان انتخابات تجربیات خود را به ما اعلام کنند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراى شهر استان تهران با اشاره به برگزارى انتخابات الکترونیک در استان تهران گفت: در ١٩ حوزه در تهران انتخابات شوراى شهر به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، اما متاسفانه تاکنون از سوى استاندارى همکارى لازم در امر اموزش صندوق‌هاى الکترونیک داده نشده است.

وى در پایان تصریح کرد: همه سلایق سیاسى محترم هستند، اما در روز راى گیرى این سلایق باید کنار روند و یک نظارت مستدام اعمال شود چراکه مشارکت و صیانت از آرا دو مسئله جدى ماست که هر دو باید حفظ شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.