امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 84516
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 آبان 1397 - 8:59 | | ارسال توسط :

هیچ سامانه پیامکی جهت ثبت نام بسته‌ حمایتی دولت معتبر نیست

به گزارش بابل نوین، سرهنگ حسین رمضانی معاون امور بین ا‌لملل و حقوقی پلیس فتای ناجا در گفت: دولت محترم در خصوص اهدای بسته‌های حمایتی برای اقشار کم درآمد اقداماتی را انجام داده است. وی افزود: ما شاهد این هستیم که هموطنان برای ثبت‌نام و دریافت این بسته‌های حمایتی به مراکز و شبکه‌های اجتماعی و … […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ حسین رمضانی معاون امور بین ا‌لملل و حقوقی پلیس فتای ناجا در گفت: دولت محترم در خصوص اهدای بسته‌های حمایتی برای اقشار کم درآمد اقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: ما شاهد این هستیم که هموطنان برای ثبت‌نام و دریافت این بسته‌های حمایتی به مراکز و شبکه‌های اجتماعی و … مختلفی رجوع می‌کنند؛ لذا افراد سودجو این فرصت را غنیمت شمرده و از این موقعیت استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری و سودجویی از هموطنان می کنند.

سرهنگ رمضانی در ادامه گفت: طبق هماهنگی های پلیس فتا با وزارت رفاه، کار و تعاون به هیچ عنوان هیچ سامانه پیامکی برای ثبت‌نام و دریافت بسته‌های حمایتی دولت اعلام نشده است.

معاون امور بین ا‌لملل و حقوقی پلیس فتای ناجا تصریح کرد: هموطنان باید بدانند که سامانه‌های پیامکی مختلف اعلام شده از طریق شبکه‌های اجتماعی جهت ثبت نام دریافت بسته‌های حمایت دولت جعلی هستند و مردم اطلاعات خود را به این سامانه‌ها ارسال نکنند.

وی با بیان اینکه هموطنانی که تا بدین لحظه اطلاعاتی از قبیل رمز دوم و یا شماره کارت در خصوص تحویل و یا دریافت بسته‌های حمایتی دولت به این سامانه‌ها داده‌اند، گفت: در این صورت هموطنان سریعا به بانک‌های عامل خود مراجعه کرده و نسبت به تغییر رمز دوم کارت بانکی خود اقدام کنند.

سرهنگ رمضانی افزود: توصیه می‌کنیم که هموطنان برای دریافت اطلاعات بسته‌های حمایتی دولت، به سایت وزارت کار و تامین اجتماعی مراجعه کنند و به هیچ عنوان از مراجع غیر رسمی به جز وزارت رفاه، کار و تعاون اطلاعاتی دریافت نکنند.

معاون امور بین ا‌لملل و حقوقی پلیس فتای ناجا در پایان بیان کرد: چنانچه وزارتخانه مربوطه بخواهد خدمات خود را از سامانه‌های پیامکی حوزه خود ارائه دهد، این سامانه‌ها را به صورت رسمی به هموطنان اعلام و اطلاع رسانی خواهد کرد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.