امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77632
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 06 بهمن 1396 - 13:38 | | ارسال توسط :

واریز عیدی مددجویان بهزیستی تا پایان بهمن ماه

معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مبلغی که به عنوان عیدی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته شده است، تا پایان بهمن ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گزارش بابل نوین، غلامرضا عباس پاشا معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مبلغی که به عنوان عیدی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته شده است، تا پایان بهمن ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث عیدی همه مستمری بگیران سازمان بهزیستی کشور مطرح است و مسئولان در اداره کل بودجه و همچنین مسئولان سازمان بهزیستی کشور، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که عیدی مددجویان تحت پوشش تا پایان بهمن ماه پرداخت شود.

معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: واریز عیدی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور منوط به تخصیص بودجه مورد نیاز این امر است و امیدواریم که بتوانیم تا تاریخ اعلام شده این کار را عملیاتی کنیم.

عباس پاشا اضافه کرد: مبلغ عیدی مستمری بگیران سازمان بهزیستی کشور متفاوت است و بر اساس اینکه هر فرد چه میزان مستمری از این سازمان دریافت می‌کند، به همان اندازه هم مبلغی به عنوان عیدی به حساب افراد تحت پوشش واریز خواهد شد.

وی تاکید کرد: منابع عیدی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از سرانه داخلی این سازمان تامین می‌شود و با منابع تامین مستمری متفاوت است/ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.