امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54824
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 فروردین 1396 - 21:06 | | ارسال توسط :

واکنش روسیه به احتمال حمله آمریکا علیه کره شمالی

به گزارش بابل نوین، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی درباره کره شمالی گفت: امیدواریم واشنگتن اقدامات یکجانبه‌ ای مشابه آنچه در سوریه انجام داد را علیه کره شمالی انجام ندهد؛ چرا که این کار شیوه خطرناکی است.  به نقل از اسپوتنیک، وی افزود: ما اقدامات هسته ای و موشکی کره شمالی که برخلاف قطعنامه […]

به گزارش بابل نوین، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی درباره کره شمالی گفت: امیدواریم واشنگتن اقدامات یکجانبه‌ ای مشابه آنچه در سوریه انجام داد را علیه کره شمالی انجام ندهد؛ چرا که این کار شیوه خطرناکی است.

 به نقل از اسپوتنیک، وی افزود: ما اقدامات هسته ای و موشکی کره شمالی که برخلاف قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل است را تأئید نمی کنیم؛ اما این امر به معنی نقض قوانین بین المللی با بکارگیری زور مشابه با آنچه در سوریه به وقوع پیوست نیز نمی باشد.
لازم به ذکر است، چند روز پیش و همزمان با اعزام ناوگروه آمریکایی «کارل وینسون» به بخش غربی اقیانوس آرام در  مجاورت شبه جزیره کره، رسانه دولتی کره شمالی به واشنگتن هشدار داد که پیونگ یانگ در صورت مشاهده هرگونه نشانه ای دال بر تجاوز آمریکا، این کشور را هدف حمله اتمی خود قرار خواهد داد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.