امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63194
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 - 9:49 | | ارسال توسط :

واگذاری اراضی برای اجرای طرح مسکن اجتماعی

به گزارش بابل نوین، حمید رضا عظمیان معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما تکمیل مسکن مهر و واگذاری زمین به تعاونی‌های مسکن است که در این حوزه اقدامات موثری انجام داده ایم. عظیمیان با اشاره به طرح مسکن اجتماعی افزود: بنیاد مسکن و خیرین مجری طرح مسکن اجتماعی بوده و اختصاص اراضی […]

به گزارش بابل نوین، حمید رضا عظمیان معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما تکمیل مسکن مهر و واگذاری زمین به تعاونی‌های مسکن است که در این حوزه اقدامات موثری انجام داده ایم.

عظیمیان با اشاره به طرح مسکن اجتماعی افزود: بنیاد مسکن و خیرین مجری طرح مسکن اجتماعی بوده و اختصاص اراضی به این بخش توسط سازمان ملی زمین و مسکن انجام می شود.

وی تاکید کرد: اسناد و زمین‌های دولتی، مشخصات و مختصات آنها در اختیار یگان ویژه قرار دارد تا این یگان از سوءاستفاده زمین‌های دولتی به نفع زمین‌خواران و دلالان جلوگیری کند و مانع از تجاوز در حریم ها و زمین‌های دولتی در محدوده شهرها شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: حدود رفع تصرفاتی که در همین مدت کوتاه و از زمان تشکیل یگان یعنی از خردادماه سال جاری (۹۵) انجام شده ۱۰۹۲ مورد است که حدود ۲ هزار هکتار زمین را شامل می‌شود.

وی در پایان افزود:همچنین، در نظر داریم با هماهنگی وزارت دفاع در استان‌های جنوبی و شرقی کشور با استفاده از پهباد و تصویربرداری هوایی از اراضی خود حفاظت کنیم تا مانع تصرف و تجاوز به اموال عمومی شویم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.