امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51285
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 21 اسفند 1395 - 12:44 | | ارسال توسط :

وجود معضلات زیست محیطی و چالش‌های بسیار در سواحل جنوبی و شمالی ایران

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به ضرورت اجرای مدیریت پایدار در سواحل کشور، اظهار کرد: در حال حاضر در سواحل جنوب و شمال ایران با چالش‌ها و معضلات زیست محیطی بسیاری مواجه هستیم.

به گزارش بابل نوین، معصومه ابتکار در مراسم امضای سند همکاری پروژه «تدوین و اجرای طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در سواحل جنوبی جمهوری اسلامی ایران» میان سازمان حفاظت محیط زیست و آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا)، اظهار کرد: ایران مناطق ساحلی متعدد و متنوعی دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت پایدار و همگام با ملاحظات زیست محیطی سواحل کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: چالش‌ها و معضلات محیط زیستی بسیاری در سواحل جنوب و شمال کشور داریم و مدیریت یکپارچه سواحل در ابعاد خشکی و دریایی از اهمیت بسیار برخوردار است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان شیلات و … باید در اجرای این پروژه با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری داشته باشند.

ابتکار تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه در راستای تحقق این تفاهمنامه همکاری خوبی با ما داشت. امیدواریم بتوانیم این طرح را به عنوان الگوی موفق مدیریت جامع استان هرمزگان اجرایی کنیم./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.