امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53648
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 16 فروردین 1396 - 12:04 | | ارسال توسط :

ورود ۲۰۰ دستگاه واگن به چرخه حمل و نقل عمومی/ ترافیک شهر تهران بسیار آزار دهنده است

به گزارش بابل نوین، اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب ترافیک شهر تهران، اظهار داشت: بدون شک ترافیک در شهر تهران بسیار آزار دهنده شده است اما شورا و شهرداری برای رفع این مشکل تمام قدرت خود را به کار گرفته اند. وی با […]

به گزارش بابل نوین، اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب ترافیک شهر تهران، اظهار داشت: بدون شک ترافیک در شهر تهران بسیار آزار دهنده شده است اما شورا و شهرداری برای رفع این مشکل تمام قدرت خود را به کار گرفته اند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری به دنبال انجام یک کار اساسی است، افزود: باید در راستای توسعه حمل و نقل عمومی گام های اساسی برداریم و از آن حمایت کنیم، چراکه تنها با این امر می توانیم مشکل ترافیک را تا حدودی بر طرف کنیم.
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم هم باید در راستای حل مشکل ترافیک به مسئولان کمک کنند، گفت: اگر استفاده از حمل و نقل عمومی فرهنگ سازی و فراگیر شود می‌توان مشکل ترافیک را حل کرد.
دوستی با بیان اینکه در خصوص توسعه مترو کارهای بسیار زیادی انجام داده ایم، گفت: اوایل امسال خط ۷ و پایان سال نیز افتتاح خط ۶ را شاهد خواهیم بود که با این امر خطوط هفت گانه ما تکمیل و میزان سفرها به ۹ میلیون سفر در روز خواهد رسید.
وی با اشاره به مذاکره سازمان اتوبوسرانی برای وارد کردن بخش خصوصی به چرخه حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: امسال ۲۰۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود که با این اتفاق شاهد توسعه خوبی در بخش اتوبوسرانی خواهیم بود.
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ۴۲ درصد بودجه شهرداری به بخش حمل و نقل، ترافیک و مترو اختصاص داده شده است، گفت: اگر مردم هم با مدیریت شهری همکاری کنند می توانیم در آینده ترافیک شهر تهران را سبک و روان کنیم.
دوستی با بیان اینکه همچنان در خط ۳ با مشکل کمبود واگن مواجه هستیم، افزود: وزارت کشور و مدیریت شهری در حال خرید واگن هستند تا بتوانیم در ۶ ماهه اول امسال بالای یک هزار واگن وارد خطوط کنیم و تا حدودی مشکل کمبود واگن را برطرف کنیم.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.