امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59166
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 22 خرداد 1396 - 12:52 | | ارسال توسط :

وزارت آموزش و پرورش برای آموزش حقوق شهروندی در مدارس ابتدایی اعلام آمادگی کرد

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای نهادینه سازی و آموزش حقوق شهروندی در مدارس ابتدایی خبر داد.

به گزارش بابل نوین، رضوان حکیم زاده عصر یکشنبه در نشست دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با نمایندگان و دستیاران امور حقوق شهروندی در وزارتخانه ها و استان ها درباره عملیاتی کردن منشور حقوق شهروندی در دولت دوازدهم، گفت: بهترین جایگاه برای نهادینه سازی حقوق شهروندی، وزارت آموزش و پرورش و دوره ابتدایی است.
وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش گزارش دقیقی از اقداماتی که می تواند در زمینه آموزش حقوق شهروندی انجام دهد، تهیه کرده و حتی در دوره پیش دبستانی، اقداماتی را انجام دادیم.
حکیم زاده ادامه داد: ۹۹ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق و دستمزد می شود بنابراین بسیاری ضروری است که سایر سازمان ها هم به آموزش و پرورش کمک کنند تا حقوق شهروندی از دوره ابتدایی در کودکان برای نسل فردا نهادینه شود.
نشست دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با نمایندگان و دستیاران امور حقوق شهروندی وزارتخانه ها و استان ها، فعالان حقوق شهروندی، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و جمعی از برنامه سازان و فعالان رسانه ای، عصر یکشنبه در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد./ص

ایرنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.