امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63270
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 18 مرداد 1396 - 18:27 | | ارسال توسط :

وزرای پیشنهادی در جلسه هفته آینده فراکسیون امید حضور می‌یابند

به گزارش بابل نوین، بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید از جلسه ظهر امروز هیئت رئیسه این فراکسیون خبر داد و گفت: فراکسیون امید با مسئولین کمیته‌های ارزیابی وزرا تشکیل جلسه داد و مقرر شد کمیته‌های ارزیابی وزرا نتایج را بر اساس شاخص‌های تعریف شده در حوزه عمومی، مدیریتی و ارزش‌ها جمع بندی کنند. پارسایی ادامه داد:‌ فراکسیون امید از ساعت […]

به گزارش بابل نوین، بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید از جلسه ظهر امروز هیئت رئیسه این فراکسیون خبر داد و گفت: فراکسیون امید با مسئولین کمیته‌های ارزیابی وزرا تشکیل جلسه داد و مقرر شد کمیته‌های ارزیابی وزرا نتایج را بر اساس شاخص‌های تعریف شده در حوزه عمومی، مدیریتی و ارزش‌ها جمع بندی کنند.

پارسایی ادامه داد:‌ فراکسیون امید از ساعت هفت صبح شنبه تا ساعت بیست جلسه خواهد داشت و تا حدالامکان به صورت فشرده از وزرای پیشنهادی دعوت خواهد کرد تا در جلسات حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: همچنین یکشنبه صبح پیش از جلسه علنی و بعد از ظهر یکشنبه بعد از جلسات کمیسیون‌ها نیز تشکیل جلسه خواهیم داشت و روز دوشنبه نیز جلسات ما ادامه خواهد یافت تا جلسه نهایی که چهارشنبه بعد از صحن علنی مجلس خواهد بود.

نماینده مردم شیراز افزود: فراکسیون امید جمع بندی خود را درباره وزرای پیشنهادی بعد از پایان جلسه ها اعلام خواهد کرد.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان تاکید کرد که اعضای فراکسیون به جمع بندی نهایی این فراکسیون در خصوص وزرای پیشنهادی پایبند خواهند بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.