امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2432
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 12 فروردین 1394 - 10:42 | | ارسال توسط :

وضعیت ترافیک بابل نگران کننده است

وضعیت ترافیک بابل نگران کننده است حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه درنخستین جلسه شورای اداری بابل در مدرسه خاتم الانبیاء این شهرستان بیان کرد: دستگاه های مرتبط باید هدفمند برای رفع مشکل ترافیک، تلاش کنند. ساخت کمربندی جنوبی بابل به طول ۱۶ کیلومتر که از ۱۴ سال پیش آغاز شد , جاده امل […]

وضعیت ترافیک بابل نگران کننده است

حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه درنخستین جلسه شورای اداری بابل در مدرسه خاتم الانبیاء این شهرستان بیان کرد: دستگاه های مرتبط باید هدفمند برای رفع مشکل ترافیک، تلاش کنند.

ساخت کمربندی جنوبی بابل به طول ۱۶ کیلومتر که از ۱۴ سال پیش آغاز شد , جاده امل به بابل را به جاده قائمشهر متصل می کند و در حال حاضر به علت تاخیر در افتتاح این پروژه روزانه هزاران اتومبیل از جمله کامیون های سنگین و اتوبوس از وسط شهر بابل عبور می کنند.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال باید مسوولان نقاط مثبت و منفی کار خود را مورد بررسی قرار دهند و در سالجاری برای مرتفع کردن نقاط منفی تلاش کنند.

وی با اشاره به تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان افزود:دستگاهای مرتبط باید جلوی تغییر کاربری را با ایجاد هماهنگی بیشتر بگیرند.

امام جمعه بابل با بیان اینکه این شهرستان با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفری به تنهایی با جمعیت برخی از استان ها برابری می کند، ادامه داد: برای این شهرستان به اندازه جمعیتی که دارد باید از اعتبارات ملی و استانی برخوردار شود.

روحانی اظهارداشت: شهرستان بابل در حوزه های ورزشی راه علی عقب ماندگی دارد که مسوولان در سال جدید باید این مشکلات را مرتفع کنند.

وی ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: نظام اسلامی ما به رای مردم متکی است و هیچ نظامی در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی با اتکا به افکار عمومی ملت خود پشتوانه مردمی ندارد.

وی افزود: شاخصه نظام اسلامی به هیچ حزب و جناحی متکی نیست و مردم بزرگترین و مهمترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران هستند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.