امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51004
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 19 اسفند 1395 - 10:53 | | ارسال توسط :

وقتی «زنده باد مخالف من» می‌شود کشک!

امروز با نواصلاح‌طلبانی روبرو هستیم که فریاد وا دموکراسی، وا آزادی بیان و زنده با مخالف من آن گوش زمانه را کر کرده اما خود بنر تشکل دیگر را پاره و دانشجویان را برای نپیوستن به آن تشکل تهدید می‌کند.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ ، «آن روز که قلم‌هایمان را شکستند، نمی‌دانستند ریشه در خاک داریم و دوباره سبز خواهیم. امروز آمدیم نه برای تلافی و کینه‌توزی، که بازهم برای دانستن. با همان شوق سال‌های دور و شاید …»

این پاراگراف بخشی از سرمقاله نشریه اصلاح‌طلب دانشگاه نوشیروانی بابل است که وقتی آن را می‌خوانی، از ظلمی که به این بندگان خدا روا شده است، اشک در چشمان هر خواننده جمع می‌شود.

اما در کمتر از یک هفته، اتفاقی در دانشگاه رخ داد که نشان داد این حرف‌ها تماما از ژست‌ها و مظلوم‌نمایی‌هایی جریانی است که همواره در هر اعتراضی پای ثابت دانشگاه بوده و تا به امروز چیزی در حمایت از ضدانقلاب و فتنه‌گران کم نگذاشته است و البته همواره مدعی نبود آزادی بیان در دانشگاه است.

دانشگاه نوشیروانی بابل امروز شاهد حضور نواصلاح‌طلبانی است که به قول خود فرهیخته‌اند و معتقدند که در نظام جمهوری اسلامی و در دانشگاه‌اش آزادی بیان، آزادی اندیشه و آزادی فکر وجود ندارد و آنها در ظلم و تک‌صدایی زندگی می‌کنند و از آن طرف خود را شارعان آزادی بیان و پیگیر حقوق انسان‌ها و حیوانات می‌دانند و همواره شعار «زنده باد مخالف من» سر می‌دهند.

البته اینها امروز نشان دادند که شعار «زنده باد مخالف من» که عمری خود را داعیه‌دار آن می‌دانستند، یعنی کشک و اگر حکومت دستشان برسد از هر دیکتاتوری دیکتاتورترند. و اما ماجرا …

تشکل دانشجویی دفتر تحکیم وحدت برای گسترش فعالیت‌های خود، برای ایجاد انجمن اسلامی در دانشگاه صنعتی بابل درخواست داد و پس از تصویب اساسنامه با نصب بنر در دانشگاه به عضوگیری از دانشجویان اقدام کرد.

اما در کمال ناباوری و در اقدامی غیراخلاقی، انجمن تازه تاسیس فرهنگ و تمدن اسلامی! که انجمن اصلاح‌طلب و با اغماض شعبه دوم انجمن منحله و افراطی سابق دانشگاه است، نه تنها با صدور بیانیه‌هایی ضمن فحاشی به اعضای انجمن جدید و مسؤول نهاد رهبری دانشگاه، در اوج آزادی بیان، بنر عضوگیری انجمن اسلامی را به پایین کشیدند و با اعضای انجمن درگیر شدند.

تمام اعتراض اعضای این تشکل اصلاح‌طلب این است که چرا قرار است انجمن اسلامی مجوز بگیرید که طرفدار حکومت و نظام باشد، بلکه انجمن اسلامی! دانشجویان باید طرفدار فتنه‌گران، ضدانقلاب‌ها، فمنیست‌ها و نفوذی‌ها باشد و باید خنجر بکشد بر پیکیره نظام اسلامی.

البته این دوستان دانشجوی اصلاح‌طلب، همانند روسایشان در فراکسیون امید مجلس که اخیرا طرح دو فوریتی زندانی کردن پرسش‌کنندگان را ارائه کردند، نشان دادند که در صورت تکیه بر مسند قدرت، به هیچ یک از شعارهای رنگارنگ آزادی بیانی که خود در این سال‌ها سر می‌دادند، اعتقادی ندارند و ظرفیت تبدیل شدن به دیکتارتوری را به وضوح در خود دارند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.