امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53651
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 16 فروردین 1396 - 12:08 | | ارسال توسط :

وقوع زمین‌لرزه ۶ ریشتری در شهرستان فریمان خراسان رضوی/ اعزام تیم‌های ارزیاب

به گزارش بابل نوین، شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با وقوع زلزله ۶ ریشتری استان خراسان رضوی اظهار داشت: این زمین لرزه ۶ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ساعت ۱۰:۳۹ دقیقه امروز در خراسان رضوی شهرستان فریمان و روستای سفید سنگ رخ داد. وی افزود: تیم‌های […]

به گزارش بابل نوین، شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با وقوع زلزله ۶ ریشتری استان خراسان رضوی اظهار داشت: این زمین لرزه ۶ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ساعت ۱۰:۳۹ دقیقه امروز در خراسان رضوی شهرستان فریمان و روستای سفید سنگ رخ داد.

وی افزود: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌احمر به منظور بررسی مناطق تحت تاثیر زمین‌لرزه و ارزیابی میزان خسارات به منطقه اعزام شده‌اند.
فتحی با اشاره به وقوع یک پس لرزه ۴٫۷ ریشتری به دنبال این زمین‌لرزه، گفت: آبادی‌های مسکونی تا شعاع ۵ کیلومتری از مرکز زمین لرزه شامل ۸ روستا با ۲۵۳ نفر ساکن در آن‌ها است.
معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه تمامی نیروهای هلال احمر در استان های خراسان جنوبی و شمالی و سمنان در صورت نیاز به کمک در آماده باش هستند، گفت: هماهنگی لازم با فرودگاه به‌ منظور اعزام احتمالی نیرو و اقلام زیستی انجام شده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.