امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66778
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 08 مهر 1396 - 13:53 | | ارسال توسط :

ولایت‌مداری پیونددهنده مکتب عاشورا با بسیج است/ کربلا درس بندگی می‌دهد

فرمانده سپاه بابل گفت: آنچه که پیونددهنده مکتب و فرهنگ عاشورا با بسیج است ولایتمداری و فرهنگ اطاعت‌پذیری از رهبری جامعه اسلامی است.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه شهرستان بابل در گفت‌و گو با خبرنگار ما  با اشاره به مکتب عاشورا اظهار کرد: آنچه که ملت ما را در طول تاریخ بعد از اسلام مایه عزت و آبرو شد عشق به فرهنگ شهادت بود و عاشورا الگوی مناسبی برای این فرهنگ شد.

وی افزود: حماسه حسینی و فرهنگ عاشورا در تار و پود مردم ایران اسلامی روح انقلابی دمیده است و آنچه که ما را پیروز همه میدان‌های نبرد و مبارزه با باطل می‌کند این فرهنگ ماست.

این مسئول ارشد نظامی شهرستان بابل ادامه داد: آنجا که یاران امام‌حسین(ع) برای تبعیت از امر امام زمانشان از همه چیز خود گذشتند و ایثارگری را در مکتب عاشورا معنا کردند باعث شد تا جوانان و پیران انقلابی ما در هشت سال دفاع مقدس و همه سال‌های بعد از انقلاب در مقابل امپریالیسم جهانی آزادمردانه بایستند.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به ظرفیت عظیم عاشورا تصریح کرد: همه آزادیخواهان و جوانمردان جهان می توانند زیر پرچم معرفت ابولفضل‌العباس و خدابینی امام‌حسین(ع) به بزرگی و انسانیت برسند و آنجاست که کربلا درس بندگی می‌دهد.

سرهنگ رمضانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی هنر عصر حاضر بود که توسط فرزند امام‌حسین(ع) یعنی امام‌خمینی(ره) بنیانگذاری و در لوای نایب برحق امام‌زمان(ع)، ولی امر مسلمین امام‌خامنه‌ای(دامت برکاته) به راه خود تا رسیدن به فرج امام عصر(عج) ادامه می‌دهد که در این هنر بزرگ ظرفیت عظیم بسیج با روحیه شهادت‌طلبی موج می‌زند.

وی در پایان گفت: آنچه که پیونددهنده مکتب و فرهنگ عاشورا با بسیج است ولایت‌مداری و فرهنگ اطاعت‌پذیری از رهبری جامعه اسلامی است که همه نیروهای در تراز انقلاب باید به آن به صورت یک رکن اساسی نگاه کنند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.