امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83811
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 05 مهر 1397 - 12:03 | | ارسال توسط :

ولایت‌پذیری رمز پیروزی دوران دفاع مقدس/ دفاع‌مقدس بهترین الگوی مدیریتی برای جامعه امروز/ هدف دشمن نابودی انقلاب و حکومت دینی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل گفت: پیروزی در دوران دفاع‌مقدس به دلیل ولایت پذیری رزمندگان بود، آقایان به امر رهبری گوش نکردند که وضعیت اقتصادی و دلار این‌گونه شد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی در مراسم افتتاح وبگاه خبری کانون بسیج عمران‌و مهندسی شهرستان بابل با تبریک هفته دفاع‌مقدس اظهار کرد: پیام امام‌حسین(ع) برای مردم تمام دوران پیام روشن و واضحی است که در دوران دفاع‌مقدس نیز به عینه دیده می‌شود.

وی افزود: حادثه عاشورا به‌خاطر این اتفاق افتاد که مردم به‌حاکمان غیر لبیک گفتند و درس بزرگ عاشورا آن بود که برای دفاع از اسلام باید خون داد.

این مسئول ادامه داد: امام‌خمینی(ره) با اشاره به این که مردم این عصر بهتر از عصر رسول‌الله هستند قیام بزرگ خودش را در ایان از سال ۴۲ آغاز کند.

فرمانده سپاه بابل خاطرنشان کرد: پس از انقلاب ۵۷ دشمن متوجه شد این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است و در مدت دو سال بعد از انقلاب با ترورهای مختلف سعی کرد شخصیت‌های برجسته انقلابی را از بین ببرد و حتی با ایجاد جنگ عراق با ایران نیز نتوانست کاری از پیش ببرد.

سرهنگ رمضانی گفت: تلاش دشمن امروز بر محور آن قرار دارد که در مقابل انقلابی با هدف و آرمان مشخص سد راه آن‌ها شد در مقابلش ایستادگی کنند.

وی افزود: نیروهای مختلف در دوران دفاع با کمترین امکانات و تجهیزات کاری کردند که جهانیان حیرت کردند، نیروها و فرماندهانی ساخته شدند که جهان را تکان دادند.

این فرمانده ارشد نامی شهرستان بابل با اشاره به برخی مشکلات در مدیریت‌های کلان کشور اذعان کرد: چه می‌شود که امروز دوران دفاع‌مقدس، اقتدار نظامی، موشکی و اقتدار علمی باعث شد آمریکا را پای میز مذاکره بکشانیم.

رمضانی ادامه داد: پیروزی در دوران دفاع‌مقدس به‌دلیل ولایت‌پذیری رزمندگان بود، آقایان به امر رهبری گوش نکردند که وضعیت اقتصادی و دلار این‌گونه شد و راهش مذاکره نبود که بارها رهبری تاکید کردند.

وی تصریح کرد: مردم ما به‌دنبال استقلال بودند و در شرایط کنونی ایستاده‌اند تا استقلال حفظ و مقاومت مردمی برای رسیده به پرچم ظهور امام‌زمان(عج) محقق شود.

این مسئول افزود: انقلاب با سادگی به‌دست نیامد و حفظ نشد، خون‌ها داده شد و شهدا دادیم تا امروز در امنیت به‌سر می‌بریم، دشمن به‌دنبال آن است که ما آرمان هایمان را فراموش کنیم اما مردم مطالبه‌گری خود را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده سپاه بابل تاکید کرد: امروز حضور در مراسم اربعین کشور عراق جزو اقتدارات ایران اسلامی است، دوران دفاع‌مقدس بهترین الگوی مدیریتی امروز کشور ماست.

سرهنگ رمضانی یادآور شد: امروز راز ماندگاری و سعادت مردم ما ایستادگی است، انقلاب اسلامی به فضل الهی در ۴۰ سالگی قرارداریم و اگر ضعیف بودیم دشمن مستقیم سراغ ما می‌آمد، با روحیه انقلابی مدیران مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی در پایان گفت: دشمن به انسجام ملی ما که یکی از آن‌ها ولایت فقیه بود حمله کرده است اما مردم همچنان پشتیبان ولایت خواهند بود و در کنار این مسئله به مردم حمله کردند که واقعه اخیر اهواز از همین دست است و امنیت ما حضور مردم بود در کنار روحیه انقلابی باید حفظ شود.

گفتنی است در مراسم فوق ضمن افتتاح وبگاه رسمی کانون بسیج مهندسی عمران شهرستان بابل به آدرس(http://engbb.ir)، از دو نوجوان بسیجی ورزشکار و خانواده شهید مدافع سازندگی حرم عمه سادات زینب(س) تقدیر شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.