امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59241
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 23 خرداد 1396 - 13:37 | | ارسال توسط :

ویژه‌برنامه های رادیو در شب های قدر رادیو

همزمان با فرا رسیدن شب های پر فضیلت قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع)، شبکه های مختلف رادیویی ویژه برنامه هایی را تدارک دیده اند که تقدیم مخاطبان روزه دار و شب زنده دار خود می کنند.

به گزارش بابل نوین، به نقل از معاونت صدای سازمان صدا و سیما، شبکه های مختلف رادیویی همزمان با فرا رسیدن شب‌های پر فضیلت قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) با تولید و پخش ویژه برنامه هایی تلاش می کنند تا اوقاتی سرشار از معنویت را برای مخاطبان روزه دار و شب زنده دار خود رقم بزنند.
در این میان، رادیو ایران برنامه های متعددی برای روزه داران و مومنانی که امکان حضور در مراسم های ویژه لیالی قدر را ندارند، تدارک دیده است.
این شبکه رادیویی در شب های قدر ویژه برنامه ‘هنگام باران‘ را پخش می کند، این برنامه از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی پخش می شود.
در این شب ها گزارش های مختلفی از کسانی که به خاطر خدمات رسانی به مردم نمی توانند در این مراسم معنوی حضور داشته باشند، پخش می شود.
در آیتم از شهرستان چهار گوشه ایران، گزارشگران رادیو ایران در سراسر کشور به سراغ نمادهای شهرها می روند به طور مثال گزارشگر سیستان و بلوچستان از مرزبانان درباره شب قدر می پرسد و گزارشگر بندرعباس و بوشهر به سراغ ناخداها می روند و در مورد ویژه مراسم های شب قدر با آنها گفت و گو می کنند.
ضمن اینکه گیتی محمدی گزارشگر رادیو ایران با کسانی گفت و گو می کند که به هر دلیلی نمی توانند در مراسم شب قدر حضور داشته باشند.
‘هنگام باران’ در شب های قدر به گویندگی حامد نجم الهدی، مشاور محتوایی اکبر عاشوری و نویسندگی فرزانه ناظری و دکتر مهدی رسولی از ساعت ۲۳ شب تا ۲:۳۰ سحر از آنتن رادیو ایران پخش می شود.
شنوندگان می توانند از طریق طول موج ۹۰ مگاهرتز ردیف اف ام شنونده برنامه های رادیو ایران باشند./ص

ایرنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.