امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68812
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 07 آبان 1396 - 12:42 | | ارسال توسط :

پایان امضا فروشی در ساخت و سازها با راه اندازی سامانه کنترل و نظارت

به گزارش بابل نوین، بیژن خطیبی عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه امضا فروشی توسط مهندسان ناظر کذب محض است گفت: با راه اندازی سامانه کنترل و نظارت، امکان امضا فروشی در حوزه ساخت وساز ها به صفر خواهد رسید. وی با اشاره به رد ادعای مسوولان مبنی بر اینکه […]

به گزارش بابل نوین، بیژن خطیبی عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه امضا فروشی توسط مهندسان ناظر کذب محض است گفت: با راه اندازی سامانه کنترل و نظارت، امکان امضا فروشی در حوزه ساخت وساز ها به صفر خواهد رسید.

وی با اشاره به رد ادعای مسوولان مبنی بر اینکه ۹۰ درصد از امضای مهندسان تخلف است ، تصریح کرد:با راه اندازی این سامانه امکان چنین تخلفی وجود نخواهد داشت.

عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه دولت قصد سیاسی بازی در این بخش را دارد، افزود: در حوزه امضا فروشی یک جنگ روانی ایجاد شده که این امر می تواند نظام مهندسی ساختمان را تعطیل کند.

خطیبی در پایان گفت: احساس می‌کنم برخی از افراد قصد دارند به دلیل تغییر نکردن آیین نامه نظام مهندسی ساختمان، مشکلاتی را در این حوزه ایجاد کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.