امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51101
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 20 اسفند 1395 - 12:31 | | ارسال توسط :

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان وام به ایثارگران عضو صندوق شاهد

به گزارش بابل نوین، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: با توجه به آغاز بیست و یکمین سال فعالیت صندوق قرض‌الحسنه شاهد و اقدامات و فعالیت های خوب آن طی سال های اخیر، این صندوق رشد کمی و کیفی مناسبی را با خود به همراه داشته است. وی در ادامه بیان […]

به گزارش بابل نوین، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: با توجه به آغاز بیست و یکمین سال فعالیت صندوق قرض‌الحسنه شاهد و اقدامات و فعالیت های خوب آن طی سال های اخیر، این صندوق رشد کمی و کیفی مناسبی را با خود به همراه داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: مبلغ وام‌های پرداختی به ایثارگران عضو صندوق از ابتدای تأسیس تا امروز ۵۰ برابر افزایش یافته، به طوری که تعداد نفرات دریافت‌کننده این وام‌ها نیز ۲ برابر شده‌اند.
سردار انصاری با بیان اینکه مجوز رسمی این صندوق قرض الحسنه از بانک مرکزی دریافت شده است، اضافه کرد: این مجوز بر اساس فرآیندی طولانی اخذ شده است، همچنین اعضای جدید به ترتیب کارکنان بنیاد شهید، کارکنان مراکز و سازمان‌های تابعه بنیاد و ایثارگران شاغل در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در اولویت عضویت این صندوق قرار دارند.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه هدف‌گذاری‌های سال ۹۵ صندوق نیز به صورت کامل محقق شده، به طوری که بر اساس این اهداف یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام به ایثارگران عضو صندوق پرداخت شده است، افزود: در نظر داریم تا برای سال ۹۶ حدود ۵۰ هزار نفر در صندوق عضو شوند و تعداد وام ها نیز افزایش یابد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.