امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63191
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 - 9:24 | | ارسال توسط :

پیام استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار

استاندار مازندران در پیامی به مناسبت 17مردادماه، فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش بابل نوین، ربیع فلاح جلودار در پیامی به مناسبت روز خبرنگار آورده است:

فرارسیدن و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران عزیز تبریک و تهنیت گفته و یاد و خاطره خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی محمود صارمی و شهدای خبرنگار را گرامی می دارم.

حقیقتا در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات نقش خبرنگاران در ایجاد نشاط و امید اجتماعی، توانمندسازی جامعه و ارتقاء امنیت اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است.

اهالی رسانه و خبرنگاران با تحلیل و تفسیر درست و آگاهانه مسائل جامعه مسیر بالندگی و توسعه را هموار میکنند و با سخت‌کوشی و تلاش شبانه روزی درانتقال و انتشار آزاد افکار و اخبار، همیشه حضوری شایسته داشته و دارند.

در این راستا انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی نیز براساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات زمینه تعامل موثر و همه جانبه را برای اطلاع رسانی و نهادینه کردن حقوق شهروندی فراهم نمایند   که دانستن حق مردم است و تعامل و همکاری دو جانبه رسانه ها و دولت زمینه ساز انسجام و وحدت جامعه است.

فرصت را غنیمت شمرده   روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه، طلایه داران آگاهی‌بخشی و ارتقای دانایی جامعه تبریک و تهنیت گفته و از همه اصحاب رسانه که در جهت توسعه همه جانبه مازندران علوی قلم و قدم می زنند تقدیر تشکر کرده و سلامتی، شادکامی و موفقیت همه آنان را آرزومندم.

امیدوارم در دوره جدید فعالیت دولت تدبیر و امید در دولت دوازدهم شاهد تقویت و توسعه روابط و تعامل همه جانبه رسانه ها با مجموعه دولت برای افزایش امید و اعتماد در جامعه باشیم./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.