امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81708
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1397 - 14:32 | | ارسال توسط :

پیام نماینده قرآنی کشور الجزایر به کشور‌های جهان اسلام

به گزارش بابل نوین، اسماعیل مِچِنِن نماینده روشندل کشور الجزایر  همزمان با برگزاری سی و پنجمین مسابقات بین المللی قرآن کریم در خصوص حضور و ارزیابی سطح این دوره از مسابقات بیان کرد: با توجه به اینکه اولین بار است در این دوره مسابقات شرکت کرده‌ام، نسبت به برگزاری مسابقات نظر مثبتی دارم و سطح مشارکت […]

به گزارش بابل نوین، اسماعیل مِچِنِن نماینده روشندل کشور الجزایر  همزمان با برگزاری سی و پنجمین مسابقات بین المللی قرآن کریم در خصوص حضور و ارزیابی سطح این دوره از مسابقات بیان کرد: با توجه به اینکه اولین بار است در این دوره مسابقات شرکت کرده‌ام، نسبت به برگزاری مسابقات نظر مثبتی دارم و سطح مشارکت ها و برنامه ریزی ها را در سطح بالایی دیدم.

وی در ادامه گفت: در برگزاری و فضای مسابقات از نظر روانی تحت تاثیر ایجابی قرار گرفتم و بسیار خوشحالم که در این سطح از برگزاری مسابقات حضور پیدا کرده ام.

نماینده کشور الجزایر با اشاره به حضور خود در کشور ایران اظهار کرد: به غیر از مسابقات داخلی الجزایر، امسال اولین حضورم را در مسابقات بین المللی قرآن تجربه می کنم.

وی افزود: از همان سالهای اول زندگی به مباحث قرآنی علاقه مند شدم و از همان ابتدا هم به حفظ قرآن پرداختم.

مِچِنِن در ادامه با ابراز خرسندی خود از حضورش در کشور ایران گفت: بعد از حضورم در ایران و عزیمت به کشور خودم، به تمام آنهایی که درباره امنیت ایران شایعه پراکنی می کنند، می گویم که این اخبار صخت ندارد و ایران را کشوری در امنیت و آرامش دیدم.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.