امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80152
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 20 اسفند 1396 - 19:14 | | ارسال توسط :

پیش‌بینی تداوم فضای مثبت بازار سرمایه در سال ۹۷

به گزارش بابل نوین، علی موسوی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه، با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که در اواخر و اواسط اسفندماه بازار بورس رشد مناسبی را تجربه کند، اظهار کرد: باتوجه به روز‌های پایانی اسفند بسیاری از شرکت‌های بزرگ در بورس به علت بودجه بالا تغییرات مثبتی را رقم […]

به گزارش بابل نوین، علی موسوی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه، با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که در اواخر و اواسط اسفندماه بازار بورس رشد مناسبی را تجربه کند، اظهار کرد: باتوجه به روز‌های پایانی اسفند بسیاری از شرکت‌های بزرگ در بورس به علت بودجه بالا تغییرات مثبتی را رقم خواهند زد و این درحالی است که در سال ۹۷ بودجه بسیاری از شرکت‌ها مشخص می‌شود.

این کارشناس بازار سرمایه از بهبود وضعیت بازار مسکن خبر داد و گفت: بسیاری از شرکت‌های بزرگ همچون خودروسازی، بافت فرسوده و نوسازی طی سال جاری، توانسته‌اند رشد خوبی داشته باشند و این امر در بازار بورس تأثیرگذار است.

به گفته وی، انتخابات ریاست جمهوری توانست بر رشد شاخص‌ها و چهار شرکت بزرگ بورسی تأثیرگذارد.

موسوی از پیش‌بینی تداوم فضای مثبت بازار سرمایه در سال ۹۷ خبر داد و گفت: هم اکنون وضعیت بازار برای سهامداران مثبت است و پیش‌بینی‌ها روند رو به رشدی را برای بازار رقم می‌زند.

بازار بورس با کمبود نقدینگی مواجه است
همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه، با بیان اینکه بازار سهام به طور معمول در روزهای پایانی سال با کمبود نقدینگی مواجه می‌شود، اظهار کرد: صندوق‌ها به سبب موضوعاتی چون پرداخت عیدی، تزریق نقدینگی به بازار را با مشکل مواجه می‎کند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به افزایش نقدینگی و نوسان سود بانکی وضعیت بازار چندان مناسب نیست و امیدواریم در آینده نزدیک ثبات نسبی را در کشور شاهد باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار از ابتدای سال، نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری توانست تأثیر خود را بر شاخص‌ها داشته باشد و به همین منوال سال پرنوسانی را پست سر گذاشتیم.

به گفته دارابی؛ انتظار می‌رود که بازار سرمایه سال آینده وضعیت روبه رشدی را تجربه کند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.