امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51274
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 21 اسفند 1395 - 11:53 | | ارسال توسط :

پیش بینی افزایش ۵برابری شرکت کنندگان در تورهای تهران گردی نوروز ۹۶+مسیرهای تورهای نیم و یک روزه

به گزارش بابل نوین، فرزاد هوشیار پارسیان رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در تشریح ویژه برنامه های تهران گردی در نوروز ۹۶ اظهار داشت: همان طور که بارها اعلام کرده ایم شهرداری تهران در بحث گردشگری به دنبال تسهیل گری است نه تولی گری. بر همین اساس، طی ماه های گذشته با تعدادی از آژانس های […]

به گزارش بابل نوین، فرزاد هوشیار پارسیان رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در تشریح ویژه برنامه های تهران گردی در نوروز ۹۶ اظهار داشت: همان طور که بارها اعلام کرده ایم شهرداری تهران در بحث گردشگری به دنبال تسهیل گری است نه تولی گری. بر همین اساس، طی ماه های گذشته با تعدادی از آژانس های تهران گردی وارد رایزنی شده و در نهایت با بیش از ۱۰ آژانس معتبر که تأییدیه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را دارند، قرارداد همکاری امضا کرده ایم.

وی افزود: امسال همچون سال های گذشته تورهای تهران گردی نیم روزه و یک روزه در رینگ‌های گردشگری فعالند و تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی در قلب تاریخی پایتخت نیز به تورهای قبلی اضافه شده اند.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به مسیرهای برگزاری تورها در نوروز ۹۶ عنوان کرد: تورهای سه برج، انقلاب اسلامی، ری گردی و گذر امام زاده یحیی(ع) و میرزا محمود وزیر در قالب تورهای یک روزه میزبان گردشگرانند.
به گفته هوشیار پارسیان تورهای نیم روزه نیز در مسیرهای باغ پرندگان، اراضی عباس آباد، آزادی، انقلاب اسلامی، زیارتی آفتاب، باغ گیاه شناسی، برج میلاد، سورتمه تهران، پارک ژوراسیک و گذر امام زاده یحیی(ع) برگزار می شود.
وی با یادآوری برپایی تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری در محدوده تاریخی پایتخت برای نخستین بار گفت: تورهای پیاده روی در مسیرهای میدان مشق، میدان ارگ، گذر بهارستان و گذر سی تیر و تورهای دوچرخه سواری در مسیرهای میدان مشق و میدان ارگ اجرا می‌شود.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در پایان تصریح کرد: سال گذشته ۷ هزار نفر در تورهای تهران گردی حضور به هم رساندند و پیش بینی می کنیم این تعداد در نوروز ۹۶ به ۳۵ هزار نفر افزایش پیدا کند. البته ظرفیت شهرداری تهران برای پذیرش گردشگران تا سقف ۱۰۰ هزار نفر است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.