امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53895
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 18 فروردین 1396 - 18:37 | | ارسال توسط :

کاتس: حمله آمریکا، پیامی واضح به محور ایران بود

مقامات مختلف رژیم صهیونیستی با نخست‌وزیر این رژیم همراه شدند و خوشحالی بی حد و مرز خود از حمله آمریکا به خاک سوریه را نشان دادند؛ رئیس اطلاعات رژیم مذکور، این حمله را پیامی واضح به محور ایران توصیف کرد.

به گزارش بابل نوین،به نقل از فارس، حمله موشکی آمریکا به  یک پایگاه نظامی در خاک سوریه با استقبال و واکنش گسترده مقامات رژیم صهیونیستی روبرو شد.

بر اساس گزارش «المیادین»، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تنها حدود سه ساعت پس از این حمله بیانیه‌ای صادر و از آن اعلام حمایت کامل کرد.

«اسرائیل کاتص» رئیس اطلاعات رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله مذکور گفت: حمله به سوریه، پاسخی مطلوب به تجاوز از خطوط قرمز بود و این حمله اهمیتی راهبردی داشت.

وی افزود حمله آمریکا پیامی واضح به محور ایران بود که از «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه حمایت می‌کند.

«موشه یعلون» وزیر سابق امنیت رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا به ایفای نقش اخلاقی که در دولت باراک اوباما عقبگرد داشت، بازگشته است!

«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد این اقدام آمریکا پاسخی مناسب و درخور به آنچه وی آنرا «وحشی‌گری غیرقابل تحمل» عنوان کرد، است.

«دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نیز گفت دولت اسد به تجاوز از خطوط قرمز ادامه می‌دهد و حمله آمریکا یک پیام واضح و روشن علیه این حملات بود.

«آویگدور لیبرمن» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی  هم گفت: اینکه آمریکا قبل از حمله به ما اطلاع داده بود، نشان دهنده روابط  مستحکم اسرائیل با شرکای ائتلاف است./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.