امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18608
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل تاریخ انتشار : 07 آبان 1394 - 11:16 | | ارسال توسط :

کاربر تلگرام و عامل هتک حیثیت در بابل دستگیر شد

به گزارش بابل نوین : فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت : ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شهرستان بابل مازندران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم به هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام را شناسایی و دستگیر کردند. سرهنگ سید محسن جعفری افزود: در پی مراجعه زنی به ماموران انتظامی این شهرستان، مبنی […]

index

به گزارش بابل نوین : فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت : ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شهرستان بابل مازندران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم به هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سید محسن جعفری افزود: در پی مراجعه زنی به ماموران انتظامی این شهرستان، مبنی بر اینکه مدتی است شخصی با در اختیار گرفتن اکانت شبکه اجتماعی تلگرام وی مطالبی کذب و مبتذل علیه وی در گروههای مختلف که قبلا در آن عضو بوده منتشر می کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل،گفت: کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات واقدامات فنی موفق شدند، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و عنوان داشت: با توجه به خصومت شخصی با شاکیه اقدام به مسدود نمودن سیم کارتی که در اختیار وی بوده است، کردم که پس از اخذ سیم کارت جدید نرم افزار تلگرام را بر روی گوشی نصب و اقدام به این عمل کردم.

به گفته وی: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.