امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92755
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1402 - 21:51 | | ارسال توسط :
برای‌ نخستین بار در شمال کشور

کارگاه آموزشی تله‌های زندگیِ نسل z در بابل برگزار می شود.

به همت شبکه مسجدی های کشور کارگاه آموزشی «آشنایی با تله‌های زندگیِ نسل z» و همایش «دورهمی دخترانه» در بابل برگزار می شود.
کارگاه آموزشی تله‌های زندگیِ نسل z در بابل برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بابل نوین، محمدمهدی رجبیان، مسوول‌روابط عمومی شبکه‌ کشوری مسجدی ها، گفت: به همت مجموعه مردمی شبکه مسجدی های کشور‌، نخستین دوره آموزشی، روانشناختی با حضور دختران نوجوان دهه هشتادی به صورت رایگان در سالن همایش های مدرسه پورنگ بابل برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره به گونه ای طراحی شده است که پاسخگوی سوالات نوجوانان دختر در حوزه هایی مانند چگونه با خودم ارتباط درستی داشته باشم؟ چگونه احساس ارزشمندی کنم؟ چرا از شکست خوردن می ترسم؟ و چگونگی ارتباط با نسل مخالف و اطرافیان و میزان و حدود آن ، می باشد.

رجبیان با اشاره به هجمه بالای رسانه ای برای اثرگذاری سبک زندگی غربی به ویژه بر روی دختران نوجوان، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده در مناطق مختلف کشور از برنامه های دکتر‌ شریفی نژاد به عنوان یکی از اساتید خوشنام و ‌توانمند در حوزه ارتباطات بین نسلی نوجوانان و‌ جوانان، پیش بینی می شود که این دوره ها با استقبال بسیار گسترده در سطح مازندران و شهرستان بابل مواجه شود.

وی افزود: بعد از اتمام برنامه‌های بابل و بابلسر ، این دوره تا پایان سال در برخی از مناطق دیگر کشور هم برگزار می گردد.

رجبیان با تشریح برنامه‌های ویژه این دوره، اظهار کرد: تیم مجموعه مردمی مسجدی‌ها و بهشت زندگی، بعد از قم ، اهواز و آبادان اینبار مهمان مردم بابل می شوند و برنامه‌ها طی چهار روز شامل دوره های ویژه دختران دهه هشتادی، دوره مخصوص والدین، گردهمایی با معلمان و‌ مربیان پرورشی و مشاوران بابلی و سلسله نشست هایی با مسولان و دست اندرکاران این شهرستان در حوزه دختران نوجوان و‌ جوان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: براساس طراحی های صورت گرفته این دوره در سطح شهرستان های بابل و بابلسر از عصر سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و تا جمعه ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

مسوول روابط عمومی شبکه مسجدی های کشور با بیان این مطلب که امروز نحوه ارتباط و تعامل والدین و مربیان با نسل نوجوان دچار چالش شده است، تاکید کرد: نوجوانان نسل امروز جامعه بر اثر آموزش های غیر رسمی به ویژه از سوی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، دچار تغییرات گسترده ای نسبت به نسل پیشین خود شده اند و لذا شناخت خانواده ها از عناصر شکل دهنده شخصیت درونی و‌ نیز‌ خواسته های آنان، به ارتباط بین نسلی کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: براساس دغدغه مشترکی که در خانواده‌های ایرانی وجود دارد، این دوره ‌های تخصصی و رایگان، در سطح کشور از سوی شبکه مسجدی ها برگزار می شود.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.