امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79993
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, گالری عکس تاریخ انتشار : 15 اسفند 1396 - 17:40 | | ارسال توسط :

بابلی‌ها امید به آینده را در روز درخت کاری تمرین کردند + تصاویر

مسئولان و شهروندان بابل به مناسبت روز درختکاری به کاشت نهال در نقاط مختلف این شهرستان پرداختند.

به گزارش بابل نوین، به مناسبت روز درختکاری مسئولان و شهروندان شهرستان بابل سه‌شنبه ۱۵ اسفند نهال‌های درخت را در این شهرستان کاشتند.

سازمان سیما منظر و فضای سبز بابل در راستای فرهنگ‌سازی حفظ فضای سبز، در این روز ۱۲۰۰ نهال توسکا را برای درختکاری اختصاص داد و مراسم کاشت نهال را در پارک نیلوفر آبی تدارک دید که با حضور مسئولان و شهروندان همراه بود.

کبودفیروزجایی شهردار بابل در این مراسم گفت: کاشت درخت شاید آسان باشد ولی نگهداری آن نیاز به تلاش و همت همه ما مسئولان و شهروندان دارد زیرا درخت در مدت کوتاهی کاشته می‌شود  اما سالیان سال نیاز است تا از نگه‌داری کنیم.

در بیمارستان شهید بهشتی نیز مراسم روز درختکاری به یاد رضا ابراهیم‌نژاد شهید این مرکز برگزار شد و محمد خاکزاد رییس بیمارستان شهیدبهشتی و دو تن از فرزندان شاهد به کاشت اصله نهال در محوطه این بیمارستان پرداختند.

حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) شهر امیرکلا نیز در حرکتی زیبا و با شعار « هر شهید یک نهال »، به تعداد شهدای این شهر در هر محل نهالی کاشتند و شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان با کاشت نهال آنان را همراهی کردند.

گفتنی‌است حدیدی رییس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی مدیریت درمان استان مازندران نیز ضمن حضور در بیمارستان روحانی بابل، نهال نارنج را در این مرکز کاشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.