امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61314
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 23 تیر 1396 - 14:29 | | ارسال توسط :

کانال‌های ارتباطی برای تعامل با دولت ایران

به گزارش بابل نوین،سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود، گفت که دولت ترامپ کانال‌هایی برای ارتباط با دولت ایران دارد. «هیثر نائورت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری پنجشنبه‌شب ضمن رد گفت‌وگوی «رکس تیلرسون»، وزیر خارجه آمریکا با همتای ایران خود، «محمد جواد ظریف» گفت که واشنگتن، برخی کانال‌های ارتباطی برای تعامل […]

به گزارش بابل نوین،سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود، گفت که دولت ترامپ کانال‌هایی برای ارتباط با دولت ایران دارد.

«هیثر نائورت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری پنجشنبه‌شب ضمن رد گفت‌وگوی «رکس تیلرسون»، وزیر خارجه آمریکا با همتای ایران خود، «محمد جواد ظریف» گفت که واشنگتن، برخی کانال‌های ارتباطی برای تعامل با دولت ایران دارد.

وی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا «تیلرسون» از زمان حضور در کسوت وزیر خارجه آمریکا صحبتی با «ظریف» داشته گفت: «فکر نمی‌کنم او صحبتی کرده باشد. ما مطمئنا کانال‌های دیپلماتیک مختلفی داریم، یعنی خطوط ارتباطی که می‌توانیم از آنها برای ارتباط با دولت ایران استفاده کنیم.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «چیزی که می‌دانم این است که این کار را نکرده‌ایم، اما قصد اظهارنظر یا پاسخ دادن به سوالی که درباره گفت‌وگوهای محرمانه دیپلماتیک هستند ندارم»

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اقدام دولت آمریکا برای بررسی سیاست‌هایش در قبال ایران گفت: «بررسی‌ها درباره سیاست ایران، هنوز ادامه دارد. ما این را گفته‌ایم که دست‌کم تا زمان تکمیل این بررسی‌ها به برجام پایبند خواهیم بود. این موضع ما تغییر نکرده است.»

نائورت تصریح کرد: «ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که ایران، کاملاً در برابر آنچه لازم است انجام دهد، پاسخگو خواهد بود. پس، این بررسی در جریان است.»/م

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.