امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56882
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1396 - 19:30 | | ارسال توسط :

کاندیداهای انتخابات برای نشستن بر مسند ریاست جمهوری ارزش‌ها را به خطر نندازند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیداهای انتخابات بخاطر چهار سال نشستن بر مسند ریاست جمهوری ارزش‌ها و امنیت کشور را به خطر نندازند چرا که عاقبت خوبی ندارد.

به گزارش بابل نوین، “آیت‌الله محسن حیدری” عضو مجلس خبرگان رهبری پیرامون مناظره سوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که روز گذشته در رسانه ملی پخش شد، اظهار داشت: ملت ایران مسلمان هستند و حرکت در چارچوب اخلاق اسلامی برای آنان بسیار اهمیت دارد و در فرهنگ این ملت بداخلاقی و تخریب جایگاهی ندارد و از بداخلاقی های گریزان‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم به مسئولینی با منطق و صادق اقبال نشان می‌دهند، گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید مراقب باشند که از چه کلمات و جملاتی استفاده می‌کنند چرا که تاثیر مستقیمی بر جامعه دارد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در مدت باقی مانده از تبلیغات انتخاباتی کاندیداها اخلاق را رعایت کنند و یکدیگر را تخریب نکنند و به تشریح برنامه هایشان برای مردم بپردازند تا مردم نیز تصمیم گیری کنند که چه کسی رئیس جمهورشان باشد.
آیت‌الله حیدری ادامه داد: کاندیداهای انتخابات بخاطر چهار سال نشستن بر مسند ریاست جمهوری ارزش‌ها و امنیت کشور را به خطر نندازند چرا که عاقبت خوبی ندارد، وارد مسائل قومیتی نشوند مردم ما روی امنیت کشورشان بسیار حساس‌اند و اقبالی نسبت به کسانی که به امنیت کشور صدمه می‌زنند، ندارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رعایت خطوط قرمز نظام و انقلاب بسیار ضروری است به کاندیداها توصیه می‌کنم این موضوع را رعایت کنند تا خدایی ناکرده با حرف‌هایشان زمینه‌ای برای سوءاستفاده دشمنان فراهم نسازند.

وی پیرامون عملکرد سازمان صداوسیما در مناظرات خاطر نشان کرد: صداوسیما در طول تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی زمینه و شرایط مناسبی را برای معرفی کاندیداها و برنامه هایشان به مردم ایجاد کرده است، در مناظرات رویکردی عادلانه داشت و براساس منطق عمل کرد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.