امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83868
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 10 مهر 1397 - 16:29 | | ارسال توسط :

کاهش آمار غرق شدگی در ۵ ماهه نخست سال ۹۷/ رودخانه ها دارای بیشترین آمار تلفات غرق شدگی

به گزارش بابل نوین، سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که آمار تلفات غرق شدگی در کشور از ۵۹۹ فوتی در پنج ماهه سال گذشته به ۵۱۸ کشته در پنج ماهه اول امسال رسید. از کل تلفات غرق شدگی ۴۴۷ نفر مرد و ۷۱ نفر زن بودند، این در حالی است که تعداد مردان فوت شده […]

به گزارش بابل نوین، سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که آمار تلفات غرق شدگی در کشور از ۵۹۹ فوتی در پنج ماهه سال گذشته به ۵۱۸ کشته در پنج ماهه اول امسال رسید. از کل تلفات غرق شدگی ۴۴۷ نفر مرد و ۷۱ نفر زن بودند، این در حالی است که تعداد مردان فوت شده بر اثر غرق شدگی در پنج ماهه سال گذشته ۵۰۴ و تعداد زنان ۹۵ نفر بوده است.

بر اساس این گزارش در این مدت استان های خوزستان با ۶۵، گیلان با ۵۲ و مازندران با ۵۰ فوتی بیشترین آمار تلفات غرق شدگی را داشته اند.

همچنین در پنج ماهه امسال، بیشترین تلفات با ۱۵۱ فوتی در مرداد و کمترین آن با ۵۳ فوتی در فروردین ماه ثبت شده است. ضمن آنکه آمار تلفات غرق شدگی در مرداد امسال نسبت به مرداد سال گذشته تغییر چندانی نداشته و با رشد ۰٫۷ درصدی مواجه بوده است.

رودخانه ها بیشترین آمار غرق شدگی در ۵ ماهه اول امسال را داشته اند
مطابق روال معمول در پنج ماهه امسال نیز رودخانه ها بیشترین آمار تلفات غرق شدگی را داشته است. در این مدت ۱۴۱ نفر در رودخانه ها جان خود را از دست داده اند در حالیکه آمار تلفات غرق شدگی در دریا برابر با ۱۰۲ نفر(۱۱ نفر در محدوده مجاز و ۹۱ نفر در محدوده خارج از طرح) است.

پس از رودخانه و دریا، دریاچه مصنوعی و سد با ۶۹، استخر کشاورزی با ۵۶، کانال با ۴۵، استخر شنا با ۳۱، چاه با ۱۶، حوض و حوضچه با ۵، و دریاچه طبیعی با ۴ فوتی به ترتیب بیشترین آمار تلفات غرق شدگی پنج ماهه امسال را داشته اند. بر اساس این آمار ۲۹ نفر نیز در سایر مکان های آبی جان خود را از دست داده اند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.