امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56967
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, انتخابات, سیاسی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1396 - 10:43 | | ارسال توسط :

کرباسچی‌ها شکمشان از لقمه‌های حرام پر شده است/ این‌ها درکی از سیل خروشان مدافعین حرم ندارند

فرمانده سپاه بابل گفت: موج ایثارگری و فداکاری مدافعین حرم در حال فرا گرفتن منطقه است و جهان سیاست را تحت تاثیر خود قرار داده است، کرباسچی‌ها درکی از سیل خروشان مدافعین حرم ندارند.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه بابل در مصاحبه تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد: حضور مردم در ۲۹ اردیبهشت بسیار سرنوشت‌ساز است و در شرایط کنونی با هجمه‌های داخلی و خارجی به منادیان مستضعفان مهمتر هم جلوه‌نمایی می‌کند.

وی افزود: این روزها شاهد بداخلاقی انتخاباتی برخی از جریان‌های سیاسی کشور هستیم که حتی طرفداران این کاندیداها در برنامه‌های خود به شهدای مدافعین حرم و نیروهای انقلابی توهین می‌کنند که مردم با بصیرت ایران اسلامی با صبر و تحمل در روز ۲۹ اردیبهشت پاسخ این دست افراد را خواهند داد.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به توهین‌های کرباسچی به عملکرد مدافعین حرم ادامه داد: موج ایثارگری و فداکاری مدافعین حرم در حال فرا گرفتن منطقه است و جهان سیاست را تحت‌تاثیر خود قرار داده است، کرباسچی‌ها درکی از سیل خروشان مدافعین حرم ندارند.

محمدپور تاکید کرد: امثال کرباسچی شکمشان از لقمه‌های حرام پر شده است پس چه می‌فهمند در خان‌طومان چه گذشته است.

وی در پایان گفت: این‌گونه افراد و دولت‌هایی که از آن حمایت می‌کنند، هیچ وقت درک درستی از وضعیت مستضعفان نداشته و ندارند پس باید با بصیرت در انتخاب درست و پای صندوق‌های رای جواب مناسبی به گفتمان ضد انقلابی داد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.