امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83440
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 14 شهریور 1397 - 16:40 | | ارسال توسط :

عقد تفاهم‌نامه‌های تحقیقاتی با دانشگاه‌های مهم دنیا

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: دانشگاه نوشيروانی در عرصه علمی افتخارات برتر جهانی را كسب کرد كه مايه افتخار همگان شد.

به گزارش بابل نوین،  جواد واثقی‌امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مراسم افتتاح کنگره بین‌المللی علوم و تکنولوژی‌های نوین اظهار کرد: : دستیابی به رتبه‌های برتر کشوری و بین‌المللی از ابتدا جزو برناه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت ما بود که خوشبختانه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به چشم‌انداز دستیابی به قرار گرفتن در جایگاه دانشگاه‌های برتر کشور دست یافت.

وی افزود: علاقمندی به رشد و ترقی در کمتر دانشگاهی به چشم می‌خورد و کسب رتبه برتر نشأت گرفته از یک برنامه راهبردی  پنج و ۱۰ ساله در این  دانشگاه است.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی ادامه داد: دانشگاه نوشیروانی دو ویژگی منحصر به فرد دارد، نخست اینکه یک خیر آن را تاسیس کرد و ویژگی دیگر حضور پرشور و بانشاط جوانانی است که زمینه رشد، توسعه و بالندگی دانشگاه را فراهم ساختند  که اکنون کسب عناوین مختلف به دلیل وجود تلاش‌های شبانه‌روزی آنان است.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری این کنفرانس محصول حمایت و توسعه علمی و پژوهشی در این دانشگاه است، سال گذشته نیز ۲۰ سمینار وکارگاه باحضور اساتیدی از کشورهای مختلف دنیا دراین دانشگاه برگزار کردیم.

واثقی‌امیری با اشاره به ظرفتی‌های دانشگاه یادآور شد: اساتید و دانشجویان نخبه از ظرفیت‌های موجوذ دانشگاه است،  از آنجا که دانشگاه‌های ایران با جهشی بسیار بزرگ در ۲۰ سال گذشته در صدر دانشگاه‌های منطقه قرار گرفتند و ایران اکنون در رتبه ۱۶ علمی قرار دارد،  امروز شاهد هستیم که دانشگاه نوشیروانی در عرصه علمی افتخارات برتر جهانی را کسب کرد که مایه افتخار همگان شد.

وی افزود: یکی از سرفصل‌هایی که دانشگاه نوشیروانی دنبال می‌کند، عقد تفاهم‌نامه‌های تحقیقاتی با دانشگاه‌های مهم دنیا است که در پی دستیابی به آن هستیم.

رییس دانشگاه نوشیروانی در پایان گفت: رتبه‌های به‌دست آمده حاصل برنامه‌ریزی و تلاش همه مجموعه دانشگاهی است که به آن رسیدیم  و با جدیتی مضاعف این راه را ادامه خواهیم داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.