امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92616
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, استان ها, اسلایدر بزرگ, علم و سلامت تاریخ انتشار : 12 اسفند 1401 - 12:24 | | ارسال توسط :
در اولین جشنواره علمی شهید چمران و در سطح ملی صورت پذیرفت:

کسب عنوان دوم کشور در بخش بسته سیاستی توسط بسیج اساتید مازندران

دکتر عباسزاده نخبه مازندرانی اهل بابل که مسئولیت معاونت منابع انسانی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های این استان را دارد در جشنواره شهید چمران حائز رتبه دوم کشور شد.
کسب عنوان دوم کشور در بخش بسته سیاستی توسط بسیج اساتید مازندران

به گزارش بایل نوین به نقل از روابط‌عمومی سازمان بسیج استان مازندران، در مراسم اختتامیه اولین جشنواره علمی شهید چمران که با حضور استادان بسیجی دانشگاه‌‎های کشور و مقامات لشکری و کشوری 10 اسفند 1401 در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، دکتر عباس‌زاده معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید استان مازندران از بین بیش از 19 هزار آثار ارسالی توانست در بخش بسته سیاستی مقام دوم را کسب نماید.

محمدرضا مردانی مسئول سازمان بسیج اساتید کشور و رئیس اولین جشنواره علمی شهید چمران در اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را مدیون شهدا هستیم.

وی گفت: در این جشنواره تمامی اساتید و مدرسان مراکز دانشگاهی و پژوهشی می‌توانستند در ۱۲ موضوع کسب و کار نوآور و کارآفرین، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و فناورانه، داوری و نظارت علمی، مسئولیت‌پذیری علمی، بسته سیاسی، کرسی مناظره، نقد و نظریه‌پردازی، نمایشگاه علمی، بازدید و اردوی علمی و جهادی، مسئولیت‌پذیری علمی، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان‌نامه و… آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۱۱۲ اثر در دو بخش استانی و ملی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، افزود: ۳۸۴ اثر برگزیده معرفی شدند که از این میان، ۳۹ اثر برگزیده شدند.

نویسنده : روح اله قلی پور | منبع خبر : بسیج اساتید مازندران
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.