امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60436
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 08 تیر 1396 - 10:35 | | ارسال توسط :

کشف ۱۱۳ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

۱۱۳ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق سه ماهه نخست امسال در مازندران کشف شد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی مازندران  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از انهدام سه باند قاچاق کالا در استان مازندران در سه ماهه اول امسال خبر داد و گفت: به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات ملی طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این راستا ۴۲۴ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار خارجی قاچاق،۳۰۸ ثوب پارچه، ۹ دستگاه موتورسیکلت، ۱۳ دستگاه لوازم برقی و ۱۴۸ دستگاه کولر خارجی قاچاق در سه ماهه اول امسال از قاچاقچیان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۲۰ هزار و ۹۸۰ قلم لوازم آرایش  ۵۴ هزار عدد ماده محترقه، ۴۴ تن چوب جنگلی قاچاق و ۱۲۳ کیلو ماهی خاویاری در این استان خبر داد.

سرهنگ پهلوانی کشف ۲۵ تن آرد قاچاق و ۲۰ هزار عدد انواع قرص‌های روانگردان و داروی غیر مجاز را از دیگر موفقیت‌های این طرح‌ها برشمرد و گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

وی افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی است.

وی از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.