امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 84076
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 26 مهر 1397 - 14:28 | | ارسال توسط :

کشف ۲۰۰ میلیاردی اموال مسروقه در مازندران

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان‌های مرکزی استان و سرقت گاو صندوق، اموال و اشیاء قیمتی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با انجام تحقیقات کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی دریافتند، […]

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان‌های مرکزی استان و سرقت گاو صندوق، اموال و اشیاء قیمتی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی دریافتند، اغلب سرقت‌ها مشابه و توسط فرد یا افرادی که سارق حرفه‌ای و سابقه دار هستند، صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت اطلاعات از محل وقوع جرم سرانجام رد دو سارق حرفه‌ای منزل را که اهل و ساکن یکی از استان‌های کشور بوده اند، را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان از اقدام عملیاتی و ضربتی پلیس در دستگیر دو متهم این پرونده با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به بیش از ۴۳ فقره سرقت در شهرستان‌های ساری، بابل و قائم هر اقرار کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ۶ متهم به همکاری و همدستی با متهمان به سرقت در مناطق مختلف کشور شناسایی و دستگیر شدند، افزود: کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.