امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75098
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 9:20 | | ارسال توسط :

کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران ، گفت: در اجرای طرح‌ های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در استان اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی برای مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در این استان به اجرا در آمد. وی افزود: در اجرای این طرح‌ها ماموران […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران ، گفت: در اجرای طرح‌ های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در استان اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی برای مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در این استان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها ماموران پلیس مبارزه با مواد استان و شهرستان‌های تابعه با انجام اقدامات اطلاعاتی و اجرای ۱۴۴ طرح عملیاتی در یک ماهه گذشته موفق به شناسایی و انهدام ۶ باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در این استان شدند.

سرهنگ ثقفی گفت: با اجرای طرح‌ های عملیاتی و دستگیری عاملان سودجوی مواد مخدر در این مدت، در مجموع ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از افزایش ۵۶ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ادامه اجرای طرح‌ های امنیت اجتماعی در راستای مقابله با مواد مخدر و سوداگران مرگ به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خبرداد.

وی افزود: مواد مخدر در جامعه یکی از مهمترین معضلات اجتماعی است که موجب بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، فروپاشی خانواده ها، سرقت، نزاع‌های خانوادگی در جامعه می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.