امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79845
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 13 اسفند 1396 - 11:36 | | ارسال توسط :

کشف ۳ تن انواع موادمخدر در مازندران

۳ تن انواع موادمخدر از ۷۶ باند تهیه وتوزیع موادمخدر در مازندران کسف شد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باند‌های تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سال جاری در چندین مرحله عملیات در سطح شهرستان‌های استان موفق به کشف بیش از ۳ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر تریاک، شیشه و هروئین شدند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اجرای هزار و ۹۳۵ طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل جاده ها در راستای برخورد با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر خبر داد و افزود: این طرح‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به دستگیری ۷ هزار متهم به خرده فروشی موادمخدر در این ارتباط از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ثقفی از دستگیری ۶ هزار معتاد به موادمخدر و ۶۰۰ معتاد متجاهر امسال در استان خبر داد و افزود: این افراد به مراکز بازپروری ماده ۱۶ و ۱۵ استان تحویل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از ۲۸ هزار عدد انواع قرص و دارو‌های مخدر و توقیف یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در سطح استان خبر داد.

سرهنگ ثقفی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهمترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.