امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56011
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1396 - 15:02 | | ارسال توسط :

کشف ۵۴ دستگاه اسپیلت قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 54 دستگاه اسپیلت خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس اگاهی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه کالاهای خارجی قاچاق در سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دیگر اهداف اجرای این طرح را ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم و تحقق رمصادیق اصلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل موفق شدند متهم را در حین انتقال کالاهای خارجی قاچاق در محور هراز شناسایی کنند.

وی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵۴ دستگاه کولر اسپیلت خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار میرفیضی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که خرید، فروش و استفاده از کالاهای خارجی ضربه به اشتغال و تولیدات داخلی است و منجر به رواج بیکاری در جامعه خواهد شد از مردم خواست برای حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مرتب را در اسرع وقت به پلیس۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.