امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60838
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 16 تیر 1396 - 11:51 | | ارسال توسط :

کم لطفی مسئولان ارشاد با اقدام عجیب صالحی امیری تکمیل شد

به گزارش بابل نوین، آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حالی به کار خود پایان داد که از روزهای قبل حضور صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران اصلی اعلام شده بود اما وزیر در واسط برنامه، سالن کوثر را ترک کرد. آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های […]

به گزارش بابل نوین، آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حالی به کار خود پایان داد که از روزهای قبل حضور صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران اصلی اعلام شده بود اما وزیر در واسط برنامه، سالن کوثر را ترک کرد.

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حالی به کار خود پایان داد که از روزهای قبل حضور سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران اصلی اعلام شده بود اما وزیر در واسط برنامه، سالن کوثر را ترک کرد.

دلیل رفتن زود هنگام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را از حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی جویا شدیم که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: زمان مراسم اختتامیه تا اذان مغرب و عشا به طول انجامید و به همین دلیل و با توجه به تاخیر در پرواز وزیر، ایشان جلسه را ترک کردند.

وی افزود: ما وزیر ارشاد را تا پاویون فرودگاه شهید بهشتی اصفهان همراهی کردیم و ایشان به تهران بازگشتند.

اما نکته قابل توجه این است که سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان در طول ۷ روز خود، شاهد حضور اجرایی مسئولان ارشاد استان نبود و هنرمندان در مراسم اختتامیه نیز از صحبت‌های وزیر محروم شدند که این موضوع سبب اعتراض برخی از هنرمندان شد./م

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.