امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72448
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 08 آذر 1396 - 11:49 | | ارسال توسط :

گردهمایی خیرین سلامت شهرستان بابل برگزار شد

خیرین سلامت شهرستان بابل در مرکز تخصصی باروری و ناباروری فاطمه‌الزهرا(س) گردهم جمع شدند.

به گزارش بابل نوین، مراسم گردهمایی خیرین سلامت بابل در مرکز تخصصی باروری و ناباروری فاطمه‌الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

در این گردهمایی که به منظور تکمیل و تجهیز این مرکز برپا شد، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل، سیدمظفر ربیعی رییس دانشگاه علوم پزشکی  و صدیقه اسماعیل‌زاده رییس مرکز تخصصی باروری و ناباروری فاطمه‌الزهرا(س) همراه بود.

ربیعی در این گردهمایی اظهار کرد: امیداریم این مرکز منشا اثرات خیر خواهد بود، در تحول سلامت برای ناباروری دیدگاه ویژه‌ای است که به کمک بیمه سلامت و در عین حال طرح برکت و کمیته امداد امام این روش به صورت رایگان برای زوج‌ها انجام می‌پذیرد.

وی افزود: پولدار بودن و ثروتمندی یک مهارت است ولی بخشندگی فضلیت که امیدوارم همه ما این فضیلت را به درستی درک کنیم و در راه کمک گام برداریم.

در این گردهمایی ۳۲۰ میلیون تومان وجه‌نقد ،زمینی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، آجرهای کل ساختمان در حال توسعه و هزینه قسمتی از ساختمان چهار طبقه جدید مرکز فاطمه‌الزهرا(س) از سوی خیرین و نیک‌اندیشان اهدا شد.

زمین ۲۵۰۰ متری و ساختمان فعلی مرکز تخصصی درمانی باروری و ناباروری فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان توسط سیدمهدی کابلی اهدا شد و ساختمان جدید این مرکز در طبقه چهارم با برآورد هزینه ۲۵ میلیارد ریال هم‌اکنون در حال ساخت است.

گفتنی‌است مرکز ناباروی فاطمه‌الزهرا(س) واقع در جاده قدیم بابل به آمل، روستای ترک‌محله تاکنون ۲۰ هزار زوج نابارور را پذیرش و ۲۲۰۰ زوج را تحت درمان قرار داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.