امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58346
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1396 - 18:20 | | ارسال توسط :

گسترش خدمات اینترنتی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

مدیر فناوری اطلاعات نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از افزایش دو برابر و نیمی سرعت اینترنت نمایشگاه نسبت به دوره گذشته خبر داد.

به گزارش بابل نوین،سید امین میرشفیعی، مدیر فناوری اطلاعات نمایشگاه قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به وضعیت اینترنت بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه، سرعت اینترنت تقریبا دو برابر و نیم نسبت به سال گذشته افزایش یافته است تا بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان بتوانند به شکل آسوده‌تری از خدمات اینترنتی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه بخش فناوری اطلاعات در محل روابط عمومی نمایشگاه مستقر شده است تا بتوانیم خبرنگاران را به لحاظ اینترنتی حمایت کنیم و به راحتی بتوانند اخبارشان را انعکاس دهند.

مدیر فناوری اطلاعات نمایشگاه قرآن تصریح کرد: اینترنت رایگان را در چند نقطه از نمایشگاه بیشتر از سال گذشته افزایش داده‌ایم. همچنین بخش‌های بسیاری نسبت به سال گذشته به لحاظ اینترنت رایگان تحت پوشش هستند.

وی بیان کرد: برای بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، اینترنت اختصاصی داده‌ایم؛ چراکه این بخش به کار محتوایی مشغول هستند و نیاز به اینترنت مناسب دارند، از این جهت چنین خدماتی را در اختیارشان قرار داده‌ایم.

یادآوری می‌شود، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هشتم تا ۲۶ خردادماه جاری، از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در محل مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره)، برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.