امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 85857
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 29 بهمن 1397 - 13:32 | | ارسال توسط :

گشت سپند مردمی‌ترین واحد شهرداری بابل/ سرلوحه کار ما خدمت صادقانه، اخلاق‌مداری و تعامل است

مدیر گشت سپند شهرداری بابل گفت: این مجموعه را شاید به جرات به‌توان مردمی‌ترین واحد شهرداری بابل دانست چون مستقیما خدمات و بازخورد عملکرد مدیریت و پرسنل آن با شهروندان، کسبه، دست‌فروشان و برخی مسئولان سر و کار دارد.

به گزارش بابل نوین، ارائه خدمات در هر مجموعه‌ای به مردم جزو سرمایه‌های اصلی جامعه محسوب می‌شود از این رو دادن خدمات مناسب واحدهای مختلف شهرداری به شهروندان خود زمینه مناسب برای حرکت به سمت جامعه ایده‌آل را فراهم خواهد کرد.

واحد گشت سپند شهرداری بابل از واحدهایی است که لزوم ایجاد آن در ارائه خدمات مستقیم به شهروندان دیده می‌شود و از این‌رو می‌تواند محل بسیاری از مباحث باشد و خبرنگار ما را بر آن داشت تا با بازدید میدانی از این مجموعه برخی از فعالیت‌ها و مشکلات احتمالی آن را مورد بررسی و واکاوی قرار دهد تا شهروندان و مسئولان ضمن خوانش این مصاحبه از کیفیت و کمیت ارائه خدمات در بخش مدیریت و پرسنل این مجموعه آگاه شوند.

صابر امامقلی‌ پور مسئول واحد گشت سپند شهرداری بابل در گفت‌و گو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت موضع ارائه خدمت صادقانه به شهروندان اظهار کرد: نماد رضایتمندی شهروندان از مسئولان خدمت درست در عرصه مدیریتی و اجرایی است و همه خادمین مردم باید تلاش و صداقت را جهت جلب نظر مساعد مردم پیشه خود کنند.

 

 

واحد گشت سپند شهرداری را شاید به جرات به‌توان مردمی‌ترین واحد شهرداری بابل دانست

وی افزود: واحد گشت سپند شهرداری را شاید به جرات به‌توان مردمی‌ترین واحد شهرداری بابل دانست چون مستقیما خدمات و بازخورد عملکرد مدیریت و پرسنل آن با شهروندان، کسبه، دست‌فروشان و برخی مسئولان سر و کار دارد پس از این رو باید در همه حال نگاه محبت آمیز همراه با تعامل هم در داخل این مجموعه هم در فضای بیرونی این مجموعه حاکم باشد.

مسئول واحد گشت سپند شهرداری بابل ادامه داد: از این فرصت استفاده می‌کنم و پیش از ادامه مصاحبه از همه عزیزان در مجموعه مدیریت و معاونین شهرداری بابل و اعضای محترم شورای اسلامی شهر که به بنده اطمینان و محبت داشتند و حقیر را به‌عنوان مدیر واحد گشت سپند شهرداری منصوب و زمینه خدمت بیشتر به شهروندان عزیزم را فراهم کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

این مسئول در حوزه خدمات شهری تصریح کرد: واحد گشت سپند شهرداری بابل ماموریت‌های نظارتی و هدایتی دارد از این رو نگاه ما هم در راستای خدمت به عموم شهروندان نگاهی همراه با دغدغه آن‌ها در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی است.

امامقلی‌پور گفت: واحد گشت سپند شهرداری بابل با بیش از ۴۰ پرسنل و حدود ۱۰ تیم گشت و راهبری به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان بوده و در کنار ماموریت‌های محوله عادی با ایجاد تیم بحران برای اولین بار که حتی در مجموعه گشت های شهری شهرداری‌های دیگر سابقه ندارد و یا کمتر دیده می‌شود در این مجموعه سعی بر آن داریم تا در شرایط اضطراری نیز از ظرفیت واحد گشت سپند برای ارائه خدمت به مردم استفاده بهینه نماییم.

وی اذعان کرد: در ابتدای حضور بنده به‌عنوان مسئول در این واحد مشکلات بسیار قابل توجهی مانند عدم ساختمان مناسب اداری، عدم امکانات و تجهیزات مناسب، عدم فضاسازی درخور توجه پرسنل و شهروندان در ساختمان واحد سپند، برخی امکانات رفاهی برای پرسنل و ایجاد ساختار مناسب سازمانی برای پرسنل و همچنین پاسخگویی به شهروندان وجود نداشت و یا بسیار ضعیف بود که نه در خور توجه پرسنل بود نه مراجعین، که با نگاه جهادی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی مجموعه شهرداری علی‌الخصوص شهردار، معاونین و مدیران مجموعه شهرداری بابل توانستیم امروز به جایگاه مطلوبی از این جهت دست یابیم.

مسئول گشت سپند شهرداری بابل افزود: در راستای خدمت به پرسنل و ایجاد انگیزه کارهای متعددی از جمله فضاسازی مناسب در محیط کار، برگزاری کلاس‌های روانشناسی و تکریم مراجعین، خرید البسه سازمانی مناسب و یکسان، نظم و سازمان‌دهی مناسب به شیفت‌های کاری و سیستم اداری و ایجاد فضایی برای ورزش و سرگرمی در ساعات غیر کاری که به زودی سالن ورزشی این مجموعه افتتاح خواهد شد و موارد بسیار دیگری را می‌توان نام برد که در این زمان اندک نمی‌گنجد.

امامقلی‌پور ادامه داد: در بخش ارائه خدمات به پرسنل نیز خدمات متعددی از جمله افزایش تعداد گشت، ایجاد بستر مناسب برای رسیدگی به مراجعات شهروندان، پیگیری لحظه‌ای درخواست‌های مراجعین از طریق ایجاد بستر مناسب اداری، تسریع نگاه تعاملی پرسنل نسبت به شهروندان، ارتباط تنگاتنگ با مدیران شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر جهت سرعت و کیفیت بخشیدن ارائه خدمات و دلجویی از شهروندان در صورت نیاز جزو برخی از خدماتی بود که ارائه داده‌ایم و همچنان در این مسیر قدم بر می‌داریم.

وی افزود: در این جا لازم می‌دانم به یک نکته اساسی اشاره کنم که از همه مسئولان، شهروندان و رسانه‌ها این انتظار را داریم که همه خدمات مجموعه مدیریت و پرسنل واحد سپند شهرداری بابل را در ترازوی قضاوت قرار دهند و در صورت ایجاد هرگونه مشکل در اولین گام مسئولان این واحد را مورد لطف خود قرار داده، مساله را در میان بگذارند و به اظهار نظرهای پیرامونی و بعضا غیر کارشناسانه دامن نزنند، البته ما خود بر این موضوع واقف هستیم که به سبب این که مجموعه خدماتی سپند بیشترین ارتباط مستقیم را با شهروندان بابلی دارد و در کنار عموم ماموریت‌های روزانه که گاها بیش از ۷۰ مورد می‌شود باید تعامل و حسن اخلاق را از خود شروع کند بر این نکته تاکید داریم.

مسئول گشت سپند شهرداری بابل در پایان با تاکید بر این نکته که بنده و همکارانم در تمام ساعات شبانه روز به عشق خدمت به مردم ورضایت شهروندان در محیط کار خود حاضر می‌شویم تاکید کرد: خدمت صادقانه همراه با تلاش و تعامل را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و در این راستا از مسئولان و مردم می‌خواهیم ضمن همکاری با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود توفیق خدمت بیشتر را نسیب ما نمایند.

 

تهیه و تنظیم خبر: روح‌اله قلی‌پور

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  1. رسول ژرف :
    24 اردیبهشت 99

    سلام عرض ادب.ماموران اخلاق رفتار درستی ندارن.با شهروند بلد نیستن درست رفتار کنند.حتی با شهروندا دعوا بی احترامی میکنند.من با این نتیجه گیری که کردم فهمیدم پشتشون گرمه به یک اورگانی وگرنه چطوری میتونند با شهروندان اینطور رفتار بد وخیلی زشت داشته باشند.من این شرایت قبول ندارم.کاش میشد درس ادب شخصیتم تو اموزش بهشون یاد میدادین.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.