امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 48624
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اطلاعیه ها, با شهدا تاریخ انتشار : 25 بهمن 1395 - 11:23 | | ارسال توسط :

یادواره سرداران و ۱۷۴۴ شهید شهرستان بابل ویژه ۹۰ شهید روحانی برگزار می‌شود

مراسم یادواره شهدا ویژه طلاب شهید با حضور حجت‌‌الاسلام صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در مصلی بزرگ پایتخت شهدای شمالی کشور بابل برگزار خوهد شد.


به گزارش بابل نوین، مراسم یادواره سرداران و ۱۷۴۴ شهید شهرستان بابل شنبه ۳۰ بهمن با حضور حجت الاسلام صدیقی امام‌جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت هیات رزمندگان شهرستان بابل تدارک دیده شده است، همه مردم ولایی مازندران دعوت و حاج محمدرضا بذری به ذکر مداحی خواهد پرداخت.

یادواره فوق با محوریت ۹۰ شهید روحانی برگزار و دلیل اصلی برگزاری یادواره با این نام تعداد شهدای روحانی این شهرستان است که به تنهایی بالاتر از تعداد کل شهدای روحانی سه استان شمالی است و قرار است از کتاب سردار شهید یوسف سجودی از فرماندهان دوران دفاع مقدس شهرستان بابل رونمایی می‌شود.

گفتنی‌است ستاد برگزاری این یادواره از ساعت ۱۵ در مصلی بزرگ شهرستان بابل میزبان خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مشتاقان به فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.